17 kwietnia 2024

Firmy wyróżniają się inaczej – inwestują we flagi reklamowe

Każdy prowadzący własną firmę wie, że tym, co napędza jego działanie jest skuteczna reklama. W biznesie nie ma miejsca na przestój, ponieważ konkurencyjny rynek wymaga ciągłego ruchu, dynamizmu i rozwoju.

 

Statystyki pokazują, że firmy przeznaczają ponad 28% wydatków na reklamę internetową. Chociaż faktycznie działania marketingowe w sieci są istotne, nie można zamykać się na inne rozwiązania.

 

Jak reklamują się firmy?

Jeśli w działalności swojej firmy stawiasz na dynamizm, podążasz za zmianami i nowymi trendami, jesteś skuteczny, dlaczego więc twoja reklama miałaby być inna? Spójność wizerunkowa to idealnie skomponowane połączenie usług świadczonych na najwyższym poziomie, profesjonalizmu oraz efektywnej reklamy.

Statystycznie najwięcej firm kładzie obecnie nacisk na reklamę:

  • internetową – strona www, ogłoszenia na lokalnych portalach, banery, reklamy w social mediach, mailing – to działania, które napędzają biznes, ale są ukierunkowane na obecność w zamkniętym świecie wirtualnym

  • medialną – radiową, telewizyjną, prasową – skuteczną, ale drogą opcję wypromowania swoich towarów czy usług

  • zewnętrzną – plakaty, ulotki, billboardy, eventy, imprezy branżowe, lokalne działania w terenie.

Dla firm poszukujących innych rozwiązań, producent flag firmowych Winders oferuje nośniki, które mogą dotrzeć tam, gdzie do tej pory nie dostrzegano potencjału reklamy. Teraz wyjście poza utarte reklamowe schematy jest możliwe np. poprzez inwestycję we flagi czy przenośne windery (flagi posiadające własną podstawę, do lokalizacji w każdym terenie).

Za ich pomocą można oznaczyć miejsce, w którym zlokalizowana jest siedziba firmy, tak aby każdy już z daleka widział, w którą stronę należy się kierować, aby dotrzeć do celu. Powierzchnia tego typu nośnika pozostawia przestrzeń dla umieszczenia logo, danych kontaktowych, hasła i grafiki.

 

Reklama na każdą kieszeń

Ceny usług reklamowych charakteryzuje bardzo duża rozbieżność, która zależy m.in. od:

  • nośnika,

  • wielkości obszaru i liczby odbiorców, do których ma trafić,

  • długości,

  • objętości lub wielkości,

  • lokalizacji

W wycenie uwzględniane są również inne czynniki uzależnione od miejsca i czasu ekspozycji.

Cennik flag reklamowych również jest elastyczny i uzależniony przede wszystkim od wielkości wybranego nośnika, rodzaju zadruku czy lokalizacji. Flagi projektowane są na indywidualne zamówienie, a ich finalna cena może zaskoczyć swoją atrakcyjnością. Producenci tego typu nośników oferują rozwiązania dopasowujące się do klienta.

Zdecyduj, czy dla charakteru działalności Twojej firmy lepsza będzie mobilna reklama w postaci przenośnego windera, który sprawdzi się podczas eventów plenerowych czy w działalności sezonowej, a może flaga reklamowa, która wyróżni się na tle statycznych billboardów i plakatów?

 

 

fot. mat. sponsora