19 kwietnia 2024

Werbkowice: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie Wójta Gminy Werbkowice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. księgowości budżetowej.

Wójt Gminy Werbkowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. księgowości budżetowej.

 

Oferowane stanowisko: Inspektor ds. księgowości budżetowej (1 etat)

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Werbkowice

ul. Zamojska 1

22-550 Werbkowice

Data ogłoszenia naboru: 11.05.2012 r.

Termin składania dokumentów: 25.05.2012 r. godz. 15.00

Wymagane wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym lub prawniczym

 

Wymagania związane ze stanowiskiem:

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:

 

1.Wymagania niezbędne:

– obywatelstwo polskie,

– posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

– niekaralność za przestępstwa umyślne,

– nieposzlakowana opinia,

– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

 

– ukończone studia wyższe;

  • ekonomiczne,

  • lub administracyjne wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomii lub finansów lub rachunkowości,

  • lub prawnicze wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomii lub finansów lub rachunkowości,

– doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy,

– znajomość ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego,zasad rachunkowości budżetowej, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.

 

2.Wymagania dodatkowe:

– umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

– odpowiedzialność za swoją pracę i staranność w jej wykonaniu,

– umiejętność obsługi komputera, praca w systemie Windows, obsługa pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny),

– znajomość obsługi programów finansowo-księgowych (wskazane Bestia, Vendis)

– samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1/ prowadzenie rozliczeń finansowych środków pozyskanych z UE,

2/ naliczanie dotacji dla podmiotów innych niż jednostka samorządu terytorialnego prowadzących szkoły oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem dotacji,

3/ księgowanie dokumentów księgowych zatwierdzonych do ujęcia w księgach rachunkowych,

4/uzgadnianie dochodów podatkowych z księgowości podatkowej ( przepisów, odpisów,,wpłat)

5/ sporządzanie przelewów w formie elektronicznej,

6/uzgadnianie pozostałych dochodów budżetowych na kontach analitycznych z kontami syntetycznymi,

7/sporządzanie sprawozdań z wykonywanych dochodów budżetowych,

8/inwentaryzacja kont rozrachunkowych na koniec każdego okresu sprawozdawczego w jednostce oraz budżecie Gminy,

9/Prowadzenie rejestru VAT sprzedaży, sporządzanie comiesięcznych deklaracji VAT -7,

10/Prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych w użytkowaniu, wartości niematerialnych i prawnych,

 

Wymagane dokumenty:

1/ Życiorys (CV),

2/ list motywacyjny,

3/ kserokopie dokumentów poświadczające wykształcenie – / dyplomy, świadectwa /,

4/ kserokopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie, doświadczenie – /świadectwa pracy, oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy /,

5/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

6/ oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji,

7/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

8/zaświadczenie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

9/ kwestionariusz osobowy,

10/ oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,

11/inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Werbkowice pokój nr 3 lub przesłać pocztą na adres UG Werbkowice, ul. Zamojska 1 22-550 Werbkowice z dopiskiem, ,Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze -„Inspektor ds. księgowości budżetowej” w terminie do 25 maja 2012 roku, do godz.15.00.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Uwagi:

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej

www.bip.werbkowice.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Werbkowice.

 

Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pan Sławomir Bednarczuk – Sekretarz Gminy Werbkowice, tel. 084 6572080 wew. 34.

 

Kwestionariusz osobowy kandydata jest dostępny w sekretariacie UG Werbkowice ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice pok. nr 3 oraz na stronie BIP Urzędu Gminy Werbkowice jako załącznik do ogłoszenia.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r . Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada  2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

 

Kserokopie składanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

Werbkowice, dn. 11.05.2012 r.

Kwestionariusz do pobrania