Co lepiej zadziała? Ćwiczenia antycellulitowe czy krem na cellulit?

Cellulit to jeden z najczęściej pojawiających się defektów estetycznych u pań. Walczą z nim właśnie przede wszystkim kobiety. Nie ma tu jednak kryteriów wiekowych, czy wagowych. Pomarańczowa skórka obserwowana jest u pań w każdym etapie życia i rozmiarze. Może mieć go zarówno szczupła nastolatka, jak i dojrzała kobieta z nadwagą. Nic więc dziwnego, że natknąć można się szereg porad, jak pozbyć się cellulitu. Wśród najpopularniejszych sposobów wymienia się właśnie ćwiczenia na cellulit oraz stosowanie kremów.

Reklamy

 

Ćwiczenia na cellulit

Najczęściej obserwuje się cellulit w okolicy ud i pośladków. Większość ukierunkowanych ćwiczeń angażuje oba te obszary jednocześnie. Warto jednak pamiętać, że nie należy wykonywać jedynie ćwiczeń na konkretne partie mięśni, ale powinno się je przeplatać z propozycjami angażującymi całe ciało. Dlatego świetnym rozwiązaniem jest łączenie aktywności siłowych na uda i pośladki z cardio (trucht, podskoki, pajacyki) – np. dwie minuty siłowe i dwie cardio.

Czytaj więcej: https://vialise.pl/cwiczenia-na-cellulit-jakie-sa-skuteczne-cwiczenia-na-cellulit/

Ogromnie istotne znaczenie ma regularność i sumienność. Na aktywność fizyczną trzeba poświęcić co najmniej 40 minut, 3 razy w tygodniu. Celem jest przede wszystkim redukcja lipidów, które budują pomarańczową skórkę. Spalanie tłuszczu zaczyna się dopiero 30 minut po intensywnym wysiłku. Dlatego też chcąc zauważyć jakiegokolwiek efekty należy ćwiczyć jak najdłużej.

Istnieje szereg ćwiczeń, jakie możemy wykonywać, aby zlikwidować cellulit. Przedstawiamy jedynie przykładowy program. Zaczynamy od rozgrzewki. Może być to kilkuminutowy marszcz w miejscu z jednoczesnymi wymachami ramionami. Dzięki temu unikniemy przeciążenia kości i mięśni.

Przechodzimy do właściwych ćwiczeń. Zaczniemy od cardio. Przez dwie minuty wykonuj trucht w miejscu. Następnie przechodzimy od razu kolejnego ćwiczenia. Pozycja stojąca, ciało wyprostowane, dłonie oparte na biodrach lub złączone przed klatką piersiową. Jedną nogę, wyprostowaną, unosimy do boku i bardzo powoli opuszczamy. Na każdą stron® wykonujemy to ćwiczenie przez minutę. Następnie powrócić możemy do cardio – tym razem pajacyki, ponownie przez dwie minuty. Przez kolejne dwie wykonujemy przysiady, następnie dwie minuty podskoków w miejscu.

Kolejne ćwiczenie wykonujemy w siadzie podpartym. Łokcie opieramy o podłoże, kolana zgięte. Nie prostując kolana, unosimy jedną nogę jak najwyżej i opuszczamy. Wykonujemy po minucie na każdą stronę. Następne dwie minuty to podskoki naprzemienne (przypominające nożyce).

Wracamy do pozycji wyjściowej z poprzedniego ćwiczenia, ale tym razem prostujemy jedną nogę i unosimy powoli. Na każdą stronę ćwiczenie wykonujemy przez minutę. Całą serię powtarzamy 3 razy lub więcej tak, aby ćwiczyć ponad 40 minut.

Przy aktywności fizycznej warto również pamiętać o zdrowej, zbilansowanej diecie. W przeciwnym razie zaprzepaścimy wszystkie efekty wypracowane podczas ćwiczeń. Warto jeść małe porcje, ale często. Unikajmy też potraw tłustych, smażonych i z dużą zawartością cukru. Pić można zieloną herbatę, która przyśpiesza rozbijanie lipidów i działa detoksykująco.

Kremy antycellulitowe

Wiele kobiet decyduje się stosuje również na kremy na cellulit. Niestety, nie każdy kosmetyk zadziała z równą skutecznością, dlatego też wiele pań się zraża. Trafiają bowiem na nieefektywne preparaty. Jak wiec wybrać dobry krem na cellulit? Kluczem do sukcesu jest czytanie składów kosmetyków. Tylko w ten sposób dowiemy się, czy dany balsam ma w ogóle szansę zadziałać.

Czytaj więcej: http://zwierciadlo.pl/moda-i-uroda/krem-na-cellulit-co-powinien-zawierac-idealny-kosmetyk-antycellulitowy

Krem antycellulitowy zawierać powinien jak najwięcej substancji aktywnych pochodzenia naturalnego. Unikajmy chemicznych dodatków, które nie poprawiają stanu skóry długofalowo.

Składniki aktywne, zawarte w kosmetyku na pomarańczową skórkę, powinny działać:

  • rozbijająco na lipidy (np. ekstrakt z bylicy boże drzewko, kofeina): to właśnie przerośnięte, zbite w grudki komórki tłuszczowe budują charakterystyczne nierówności. Dlatego krem powinien zawierać przede wszystkim składniki, które przyśpieszą proces lipolizy,
  • detoksykująco (np. ekstrakt z bluszczu, kasztanowca, alg, kofeina): lipidy otoczone są przez mieszankę toksyn i wody. Toksyny to produkty uboczne metabolizmu komórkowego. Zalegając w tkankach, powodują dalszy rozrost lipidów. Dlatego ich usunięcie ma kluczowe znaczenie w walce z cellulitem,
  • usprawniająco na mikrokrążenie (np. ekstrakt z bluszczu, ruszczyka kolczastego, kasztanowca, alg, kofeina): toksyny i lipidy nie zostaną skutecznie usunięte, jeżeli niesprawne będzie mikrokrążenie. Dlatego też poszukiwać należy także składników wzmacniających naczynia krwionośne i włosowate.

Trzeba poświęcić nieco czasu na znalezienie takiego preparatu, ale jest to możliwe. Przykładem jest krem serum na cellulit Vialise, który spełnia wszystkie powyższe wymagania.

Vialise na cellulit?

Opinie na temat Vialise

Vialise mnie zaskoczył! Absolutnie nie spodziewałam się aż tak pozytywnych efektów. Szukałam przede wszystkim kremu o naturalnym składzie, bo od dawna nie używam kosmetyków chemicznych. Nie myślałam, że naprawdę uda się zlikwidować mój cellulit, a jednak! Po kilku tygodniach zmiany zniknęły całkowicie – mówi pani Katarzyna z Gdańska

Jakiś czas temu dostałam balsam Vialise od koleżanki. Na początku nie byłam do niego przekonana, bo generalnie nie wierzę w skuteczność kremów na cellulit. W tym wypadku przekonałam się, że nie miałam racji, bo po kilku tygodniach mam znacznie gładszą skórę – mówi pani Małgorzata z Gdyni

Podsumowanie

Co lepiej zadziała na cellulit – ćwiczenia czy krem antycellulitowy? Odpowiedź brzmi – połączenie tych metod! W ten sposób kompleksowo podejdziemy do walki z naszym problemem. Sama aktywność fizyczna lub stosowanie nawet najlepszych balsamów to za mało, szczególnie w zaawansowanych stadiach cellulitu.

 

 

 

(tekst i fot. mat. sponsora)