Jaki system płatności wybrać do swojego sklepu internetowego?

Współpraca z odpowiednim operatorem modułów transakcyjnych ma duże znacznie dla e-handlowców pragnących osiągnąć optymalne wyniki w sektorze e-commerce. Działający na rynku dostawcy regularnie wprowadzają udoskonalenia i funkcje, zwiększające możliwości dostępnych systemów płatności. Warto wiedzieć, które rozwiązanie warto wybrać, zakładając sklep internetowy.

Reklamy

Dotpay

Operator współpracuje z polskimi instytucjami finansowymi. Za jego pośrednictwem można realizować e-przelewy, finalizować transakcje za pomocą kart płatniczych, kupować produkty przy użyciu telefonów komórkowych. Operator oferuje również rozłożenie należności w systemie ratalnym. Wpłaty mogą realizować osoby indywidualne i przedsiębiorcy. Dotpay pozwala na integrację płatności z platformami sprzedażowymi Magento, PrestaShop, Comarch, Selly, Shoper, Sote, Zen Cart, WooCommerce, J2Stoer, eStore itd. Koszt aktywacji wynosi 10 zł. Prowizja szacowana jest natomiast w granicach 1,9%. W przypadku transakcji realizowanych z wykorzystaniem karty płatniczej naliczane jest dodatkowe wynagrodzenie w wysokości 0,30 zł. Warto dodać, że Dotpay ma dobre opinie użytkowników, a oferowane przez system rozwiązania wyróżnia duża funkcjonalność. Platforma nie wymaga od swoich partnerów prowadzenia działalności gospodarczej. Dotpay zdecydował się również na koherencję usług z platformą Przelewy24 i eCard. Szczegółowe informacje na temat oferty dostawcy dostępne są na stronie internetowej  https://www.dotpay.pl/.

Tpay

Aktywacja systemu nie wymaga uiszczenia żadnych opłat. Cztery pierwsze wypłaty w danym miesiącu są darmowe. W przypadku kolejnej operacji trzeba natomiast zapłacić dwa złote. W przypadku zwrotów naliczana jest prowizja w wysokości dziewięćdziesięciu groszy. Dostępne formy płatności to BLIK, operacje mobilne, transakcje z użyciem kart płatniczych itd. Wypłaty z przelewów realizowane są w ciągu dwudziestu czterech godzin. Dostępne integracje to m.in. Magento, WooCommerce, Easy Digital Downloads, PrestaShop, VirtueMart, OpenCart. Tpay umożliwia również koherencję z PayPal. Operator pozwala również na realizację płatności w modelu White Label.

Współpraca z odpowiednim dostawcą płatności wpływa na osiągane wyniki sprzedażowe. Przy wyborze odpowiedniego dostawcy warto wziąć pod uwagę wysokość prowizji, dostępne formy realizacji transakcji oraz sposób implementacji systemu w obrębie platformy sprzedażowej.

(tekst i fot. mat. partnera)