Odpowiedź na petycję w sprawie powrotu do Hrubieszowa BOK PGE

Otrzymałam taką odpowiedź na monit przesłany mailowo. Informuję, jak wygląda obecnie sytuacja w sprawie petycji o utworzenie BOK PGE w Hrubieszowie. Ciągle mam nadzieję na pozytywne rozpatrzenie naszej petycji.

Reklamy

 

Szanowna Pani,

otrzymaliśmy petycję mieszkańców Hrubieszowa dotyczącą przywrócenia w tej lokalizacji Biura Obsługi Klienta PGE i przywiązujemy do niej dużą wagę. Jeszcze zanim ona do nas trafiła, rozmawialiśmy na ten temat z przedstawicielami lokalnej społeczności oraz z lokalnymi mediami, które przekazywały nam Państwa oczekiwania. Rozumiemy je i szanujemy.

Przedstawiliśmy naszą prognozę dotyczącą sieci stacjonarnych punktów sprzedaży i obsługi klienta do wiadomości Ministerstwa Energii. Obecnie trwają analizy wewnątrz Grupy Kapitałowej PGE.

Jeśli tylko zapadną w tej sprawie jakieś decyzje, bardzo szybko zostaną Państwo o nich powiadomieni.


Z poważaniem

Ewa Szcząchor 

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta 

Zespół Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta 

PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Zamościu


źródło: LK (Czytelniczka LH)



 

Zobacz też:

Ministerstwo Energii w sprawie powrotu do Hrubieszowa Biura Obsługi Klienta PGE 

Petycja w sprawie powrotu BOK PGE do Hrubieszowa – zebrano 4122 głosy. Dziękujemy! 

Petycję w sprawie powrotu Biura Obsługi Klienta PGE do Hrubieszowa podpisało ponad 1700 osób 

Hrubieszów: Petycja w sprawie przywrócenie Biura Obsługi Klienta PGE-Obrót przy Kolejowej