Odpowiedź na pismo w sprawie likwidacji Biura Obsługi Klienta PGE w Hrubieszowie

8 marca poseł Sławomir Zawiślak skierował do Prezesa Zarządu PGE Obrót S.a. w Rzeszowie Pawła Prządki w sprawie likwidacji Biura Obsługi Klienta w Hrubieszowie.

Reklamy

 

„W czasie swojej pracy poselskiej otrzymałem liczne informacje od niezadowolonych klientów kierowanej przez Pana spółki o planach likwidacji Biura Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. w Hrubieszowie i Tomaszowie Lubelskim – pisze w swoim piśmie poseł Zawiślak. (…)

Likwidacje BOK, które zajmują się m.in. rozliczeniami za pobraną energię elektryczną, negocjacjami cen ewentualnymi zmianami taryf, spowoduje bardzo duże utrudnienia i uciążliwość dla mieszkańców obu powiatów. W wielu sprawach mieszkańcy będą musieli dojechać do Biur Obsługi do Zamościa lub Biłgoraja.(…)

 

W odpowiedzi Prezesa PGE z 25 marca czytamy m.in.:

(…) „Obecnie nie ma ustalonego terminu zamknięcia BOK w Hrubieszowie i Tomaszowie Lubelskim. Na ten moment trwają prace nad reorganizacją kanałów obsługi naszych klientów i w przypadku jakichkolwiek zmian, które mają wpływ na obsługę Klientów, wszyscy zainteresowani są informowani z odpowiednim wyprzedzeniem.

Obecnie BOK w Hrubieszowie oraz Tomaszowie Lubelskim pracują bez żadnych zakłóceń, a wszyscy zainteresowani są obsługiwani od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 17.00.”

 

 

Pełna treść pism na skanach poniżej.

Skany w większej rozdzielczości »

 

 

Źródło: Biuro Poselskie Sławomira Zawiślaka