Odzież reklamowa z logo – jakie są najbardziej wytrzymałe metody nadruku?

Planujesz zamówić ubrania firmowe dla pracowników, ale nie wiesz, którą metodę wybrać? Boisz się, że po kilku praniach ze wzoru nic nie zostanie? W tym tekście opowiemy Ci o specyfice każdej technologii. Dzięki temu podejmiesz decyzję bez wahania.

Reklamy

Odzież reklamowa z DTG – trwałe nadruki tuszem

Druk cyfrowy wykorzystuje tusz. Wnika on we włókna tkaniny nie zaburzając jej właściwości. Dzięki temu bawełniany materiał pozostaje przewiewny i pozwala skórze oddychać. Jeśli koszulkę z nadrukiem pielęgnujesz według zaleceń, zachowa ona swój pierwotny wygląd nawet przez ponad 100 prań.

Sitodruk – popularna metoda dla dużych nakładów

W przypadku druku sitowego środkiem tworzącym wzór jest farba. Dobrze wykonany wzór nie kruszy się. Jest wyczuwalny na powierzchni materiału, a jego wytrzymałość porównywalna jest z tą osiąganą metodą DTG. To opłacalna technologia zwłaszcza w przypadku dużych zamówień, liczących co najmniej kilkadziesiąt sztuk odzieży. Wszystko przez konieczność stworzenia matrycy, z której nanosi się wzór.

Flex – firmowe logo na kilku sztukach odzieży

Technika termotransferowa, czyli wykorzystująca działanie wysokiej temperatury. Projekt graficzny wycina się w folii, która następnie wgrzewa się w tkaninę. Jeśli chcesz tanim kosztem zdobyć odzież roboczą, a nie potrzebujesz 50 sztuk bluz, wybierz flex. Zamówienia na tę metodę realizuje się już od jednego egzemplarza.

Sublimacja – kolorowa odzież robocza

Ta ciekawa technika możliwa jest tylko na tkaninach poliestrowych. Co prawda dopuszczalne są takie z domieszką baweły, jednak trzeba pamiętać, że to właśnie 100% poliester daje gwarancję trwałości. W tym przypadku również wykorzystuje się metodę termotransferu. Cząsteczki barwnika pod wpływem gorąca wnikają w materiał w formie gazowej i łączą się z nią na stałe. Grafika nie spiera się i dosłownie pozostaje w tkaninie na zawsze.

Haft komputerowy – eleganckie nadruki na odzieży

Technologia uznawana za jedną z najtrwalszych. Nie bez przyczyny. Nie wykorzystuje farby, tuszu ani folii, mających ograniczoną żywotność i odporność na detergenty. Tutaj rolę główną odgrywają nici. Nadruk wykonany na hafciarce nie niszczy się w praniu, a przy prasowaniu nie trzeba odwracać ubrania na lewą stronę. Jedyne, co może mu zagrozić, to uszkodzenie mechaniczne. Jednak nawet jeśli dojdzie do zaciągnięcia nitek, łatwo przywrócić im oryginalny stan.

Jaką odzież reklamową wybrać dla firmy?

Wszystkie wymienione metody nadruku sprawdzają się na odzieży reklamowej. Ich wytrzymałość to jedno. Pozostaje jeszcze dobór odpowiednich ubrań, na których sprawdzi się wybrana przez Ciebie technologia. Większość z metod zastosujesz na t-shirtach, koszulkach polo i bluzach. W przypadku kurtek czy polarów warto skupić się na hafcie komputerowym, by zyskać jak najtrwalszy efekt.

Profesjonalne znakowanie odzieży dla Twojej firmy – znajdź fachowców w swojej okolicy

Odzież reklamowa z nadrukiem pełni często rolę stroju do zadań specjalnych. Pracujemy w niej fizycznie, narażeni jesteśmy na mocne zabrudzenia. A w efekcie często ją pierzemy i prasujemy. Dlatego właśnie tak ważne to, by sprawdzić, jakie znakowanie odzieży jest dla nas najlepszym wyborem. Jeśli chcesz mieć pewność co do jakości zarówno ubrań, jak i nadruków, zwróć się do Firmowych Ciuchów z siedzibą we Wrocławiu. To sklep, drukarnia i hafciarnia w jednym, działająca internetowo dla całej Polski. Oferuje pełną obsługę – od doradztwa po realizacje zamówień, w tym również na tekstyliach klienta.

­

(tekst i fot. mat. partnera)