Otwarcie supermarketu Bricomarche w Hrubieszowie – 16 lipca

16 lipca zostanie otwarty w Hrubieszowie pierwszy w mieście sklep Bricomarché należący do największej pod względem obrotów sieci supermarketów typu „dom i ogród” w Polsce.

Reklamy

 

Placówka zatrudni 30 osób oraz przyniesie gminie wpływy w postaci podatków. Punkt sprzedaży będzie oferować mieszkańcom między innymi artykuły dekoracyjne oraz ogrodnicze, niedostępne dotąd na lokalnym rynku w tak bogatej ofercie.

 

Inwestycja Bricomarché przyniesie regionowi wiele korzyści, w tym 30 nowych miejsc pracy, a także wsparcie finansowe z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych oraz nieruchomości, gdyż supermarket zarejestrowany będzie bezpośrednio w Hrubieszowie. Firma rozwijać będzie również współpracę handlową z regionalnymi dostawcami, których produkty będą miały szansę znaleźć się w ofercie sprzedażowej marketu Bricomarché.

Wpływy finansowe dla gminy z działalności supermarketu to tylko jedna z korzyści wynikających z funkcjonowania placówki. Klienci Bricomarché będą mogli liczyć na profesjonalną oraz kompleksową obsługę, a także fachowe doradztwo personelu w zakresie oferty produktowej, przeprowadzenia remontu, dekorowania domu i mieszkania oraz pielęgnacji ogrodu.

Na blisko 2000 m2 powierzchni sprzedaży klienci będą mogli wybierać spośród 30 tys. artykułów i materiałów dostępnych w czterech głównych działach: budowanie, dekoracja, majsterkowanie oraz ogród. Ponadto przy sklepie będzie działać ogród zewnętrzny oraz wiata budowlana i ogrodowa.

– Mamy nadzieję, że mieszkańcy Hrubieszowa i okolic odwiedzający Bricomarché  znajdą w nim wszystko co niezbędne w trakcie przeprowadzania remontu domu czy urządzania ogrodu lub mieszkania. Nasz sklep oferować będzie szeroką gamę produktów oraz szereg usług dodatkowych, które nasi klienci z pewnością docenią.  Zapraszamy wszystkich do sprawdzenia produktów i usług dostępnych w supermarkecie oraz do skorzystania z fachowej wiedzy naszego personelu – mówią Magdalena i Marcin Jakubowscy, właściciele supermarketu Bricomarché w Hrubieszowie.

 

Właściciele sklepu będą również aktywnie wspierać lokalną społeczność, w szczególności poprzez kampanie realizowane przez Grupę i Fundację  Muszkieterów. Dzięki temu najbardziej potrzebujące ośrodki z regionu będą miały szasnę otrzymać m.in. wsparcie finansowe w ramach świąteczno-noworocznej kampanii społecznej „Konwój Muszkieterów”.

Hrubieszowski supermarket, który zlokalizowany jest przy ulicy Basaja „Rysia” 14C, otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-20:00 oraz w niedzielę od 10:00 do 17:00. Wśród udogodnień dla klientów znajdą się także dodatkowe usługi, w tym m.in. pomoc w załadunku i transporcie zakupionego towaru, cięcie drewna oraz szycie firan. Ponadto sklep będzie oferować możliwość dokonywania zakupów w systemie ratalnym oraz płacenia kartami płatniczymi i bonami Sodexo. Do dyspozycji klientów będą 4 kasy, a przy supermarkecie działać będzie parking z ok. 70 miejscami dla aut osobowych.

 

Bricomarché, największa w Polsce sieć supermarketów typu „dom i ogród” w marcu została uhonorowana tytułem Grand Dystrybutora 2014 w dwóch kategoriach: Szeroka Oferta oraz Najlepszy Doradca[1].

 


Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 250 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających sklepami spożywczymi Intermarché oraz marketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 207 supermarketów Intermarché i 99 Bricomarché. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci w Polsce zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 6 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W 2013 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 40 miliardów euro.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów w Polsce znajduje się na stronie www.muszkieterowie.pl oraz na kanale Youtube www.youtube.com/user/GrupaMuszkieterow



[1] Na podstawie niezależnych badań Tajemniczego Klienta przeprowadzonych w marketach DIY przez Centrum Badań i Analiz Rynku ASM Sp. z o.o.

 

Info: ITM Polska