29 marca 2024

Pismo do Ministerstwa Infrastruktury w sprawie planów likwidacji bezpośredniego połączenia Hrubieszów – Jelenia Góra

Na stronie „Pociągiem do Hrubieszowa” czytamy: „Wystosowaliśmy pismo do Ministerstwa Infrastruktury w związku z planami PKP Intercity dotyczącymi likwidacji w nowym rozkładzie pociągu IC „Hetman” z Hrubieszowa do Jeleniej Góry i zastąpienia go pociągiem Hrubieszów – Rzeszów obsługiwanym przez podwykonawcę – spółkę SKPL.”

Reklamy

 

„Pismo jest długie, więc może przybliżymy kilka spraw najistotniejszych dla nas – pasażerów.

  1. Kolejarze z PKP IC i SKPL twierdzili, że przesiadka w Rzeszowie będzie bezproblemowa. Oba pociągi przy jednym peronie i pasażerowie przesiądą się z drzwi do drzwi, tak jak to było w Jaśle przy pociągach w Bieszczady. Okazało się, że nie potrafią jej tak zorganizować w Rzeszowie nawet teraz dla pociągów w Bieszczady. Składy stają przy osobnych peronach, dodatkowo jeden prawie zawsze jest opóźniony i pasażerowie muszą się z przebieganiem między peronami pospieszyć. A będzie jeszcze gorzej, bo cały przyszły rok stacja Rzeszów Główny będzie w przebudowie, czyli zamknięta będzie część torów i peronów.”

 

Więcej:

Reklamy

http://pdhr.pl/2018/09/pismo-do-ministerstwa-infrastruktury-w-sprawie-planow-likwidacji-bezposredniego-polaczenia-hrubieszow-jelenia-gora/

 

źródło: pdhr.pl

fot. Młody_Hrubieszowiak

 


 

Zobacz też:

Pociągiem do Hrubieszowa: Apel do parlamentarzystów z regionu i samorządowców 

Opóźnienie wpisane w rozkład. Tak (nie) działa kolej do Hrubieszowa 

Hrubieszów: Pociąg i 350 minut opóźnienia