Symfonia Handel, czyli program do prowadzenia magazynu

Każdy, kto kiedykolwiek prowadził firmę handlową, wie, że bardzo ważną częścią biznesu jest prowadzenia magazynu. Gospodarka zgromadzonymi na niej towarami to jedno z największych wyzwań. Od prawidłowości wykonania tej pracy, zależeć będzie dalsze działanie firmy, sprawne realizowanie zamówień oraz oczekiwane zyski. Dawniej prowadzenie magazynu odbywało się w sposób manualny. Dziś mamy do dyspozycji liczne programy komputerowe, pozwalające na wystawianie dokumentów magazynowych, wprowadzanie do niego towarów, a także dających możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów walutowych i innych. Co to za program? Oczywiście jest to Symfonia Handel. Program numer 1 w Polsce, jeśli chodzi o prowadzenie magazynu.

Symfonia Handel to rozbudowane mechanizmy rozliczeń

Korzystając z ww. programu, jego użytkownicy zyskują wiele możliwości. Przede wszystkim jest to nieograniczony i bardzo łatwy dostęp do wystawiania dokumentów magazynowych jak PZ, WZ, MM i wiele innych. Program oferuje także możliwość tworzenia zestawień towarów, niezbędnych przy inwentaryzacjach i nie tylko. Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów to kolejna bardzo ważna rzecz, przyspieszająca proces wysyłki towarów i zmniejszająca ryzyko jakichkolwiek pomyłek w tym procesie. Firmy, które zdecydują się wykorzystać ten program handlowy w swojej działalności e-commerce, będą mogły skorzystać z wielu udogodnień. Jedno z nich to obsługa dowolnych form płatności, w tym także kartami. Ciekawie prezentuje się także definiowanie czterech cen sprzedaży, która jest bardzo przydatna podczas udzielania rabatów handlowych lub zniżek za lojalność.

Program do sprzedaży i wystawiania dokumentów magazynowych

Dla użytkowników wymagających szerokiego dostosowania programu do potrzeb firmy, producent przygotował wiele udogodnień. Jedno z nich to możliwość skorzystania z dedykowanego supportu, który kompleksowo przeprowadzi przez proces konfiguracji i zadba o uruchomienie oprogramowania. Może on także przeprowadzić niezbędne szkolenie pracowników, aby w krótkim czasie nauczyli się korzystać ze wszystkich zalet programu. Najciekawsze funkcje, które stanowią o dużej przewadze nad konkurencją to:

  • możliwość tworzenia własnych raportów
  • możliwość udzielenia odrębnych rabatów
  • definiowanie własnych dokumentów
  • elastyczna gospodarka magazynowa
  • możliwość ręcznej modyfikacji cen.

Jeżeli od swojego nowego programu handlowego oczekujecie pełnej konfigurowalności, możemy z pełnym przekonaniem zarekomendować Symfonię Handel.

Programy Symfonia – Positiv – Oprogramowanie dla firm

Adres firmy:

ul. Ziemowita 51, 61-063 Poznań

Telefon:

+48 61 653 11 66

Strona WWW:

https://www.positiv.pl/

 

Polecane poradniki:

Jak zamówić audyt strony online?

Audyt SEO – sprawdzanie strony www online

­

tekst i fot. mat. partnera