19 kwietnia 2024

Symfonia Handel, czyli program do prowadzenia magazynu

Każdy, kto kiedykolwiek prowadził firmę handlową, wie, że bardzo ważną częścią biznesu jest prowadzenia magazynu. Gospodarka zgromadzonymi na niej towarami to jedno z największych wyzwań. Od prawidłowości wykonania tej pracy, zależeć będzie dalsze działanie firmy, sprawne realizowanie zamówień oraz oczekiwane zyski. Dawniej prowadzenie magazynu odbywało się w sposób manualny. Dziś mamy do dyspozycji liczne programy komputerowe, pozwalające na wystawianie dokumentów magazynowych, wprowadzanie do niego towarów, a także dających możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów walutowych i innych. Co to za program? Oczywiście jest to Symfonia Handel. Program numer 1 w Polsce, jeśli chodzi o prowadzenie magazynu.

Symfonia Handel to rozbudowane mechanizmy rozliczeń

Korzystając z ww. programu, jego użytkownicy zyskują wiele możliwości. Przede wszystkim jest to nieograniczony i bardzo łatwy dostęp do wystawiania dokumentów magazynowych jak PZ, WZ, MM i wiele innych. Program oferuje także możliwość tworzenia zestawień towarów, niezbędnych przy inwentaryzacjach i nie tylko. Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów to kolejna bardzo ważna rzecz, przyspieszająca proces wysyłki towarów i zmniejszająca ryzyko jakichkolwiek pomyłek w tym procesie. Firmy, które zdecydują się wykorzystać ten program handlowy w swojej działalności e-commerce, będą mogły skorzystać z wielu udogodnień. Jedno z nich to obsługa dowolnych form płatności, w tym także kartami. Ciekawie prezentuje się także definiowanie czterech cen sprzedaży, która jest bardzo przydatna podczas udzielania rabatów handlowych lub zniżek za lojalność.

Program do sprzedaży i wystawiania dokumentów magazynowych

Dla użytkowników wymagających szerokiego dostosowania programu do potrzeb firmy, producent przygotował wiele udogodnień. Jedno z nich to możliwość skorzystania z dedykowanego supportu, który kompleksowo przeprowadzi przez proces konfiguracji i zadba o uruchomienie oprogramowania. Może on także przeprowadzić niezbędne szkolenie pracowników, aby w krótkim czasie nauczyli się korzystać ze wszystkich zalet programu. Najciekawsze funkcje, które stanowią o dużej przewadze nad konkurencją to:

  • możliwość tworzenia własnych raportów
  • możliwość udzielenia odrębnych rabatów
  • definiowanie własnych dokumentów
  • elastyczna gospodarka magazynowa
  • możliwość ręcznej modyfikacji cen.

Jeżeli od swojego nowego programu handlowego oczekujecie pełnej konfigurowalności, możemy z pełnym przekonaniem zarekomendować Symfonię Handel.

Programy Symfonia – Positiv – Oprogramowanie dla firm

Adres firmy:

ul. Ziemowita 51, 61-063 Poznań

Telefon:

+48 61 653 11 66

Strona WWW:

https://www.positiv.pl/

 

Polecane poradniki:

Jak zamówić audyt strony online?

Audyt SEO – sprawdzanie strony www online

­

tekst i fot. mat. partnera