25 kwietnia 2024

Uczniowie SOSW na wycieczce w Warszawie: Egurrola Dance Studio, lotnisko, Łazienki

W dniach 4 – 5 czerwca 2013 r. grupa uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Hrubieszowie wzięła udział w wycieczce do Warszawy.

Przewodnim motywem naszej wycieczki był taniec, gdyż pierwszym i najważniejszym punktem naszej wycieczki były odwiedziny w Egurrola Dance Studio. Mogliśmy tam poćwiczyć takie style taneczne jak hip-hop i jazz, a intensywne zajęcia poprowadzili wspaniali instruktorzy – znani m.in. z telewizyjnego programu „You Can Dance”. Na koniec zajęć spotkał się z nami sam pan Augustin Egurrola – były podziękowania, kwiaty – które dzieci wykonały w szkole samodzielnie, autografy. Wszystkie dzieci otrzymały okolicznościowe dyplomy szkoły tańca. Po tak intensywnym dniu, zadowoleni ale zmęczeni, dotarliśmy do  pensjonatu w Magdalence, gdzie czekała na nas kolacja. Mogliśmy wreszcie odpocząć przy muzyce i grillu w ogrodzie. Najbardziej wytrwali dali się namówić jeszcze na wspólne tańczenie zumby.

Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy od zwiedzenia lotniska im. F.Chopina. Dzieci mogły zapoznać się z infrastrukturą lotniska oraz podziwać startujące i lądujące samoloty. Następnie udaliśmy się na odpoczynek i zwiedzanie Parku Łazienkowskiego. Ostatnim punktem wycieczki było Centrum Olimpijskie, w którym spotkał się z nami znany judoka, dwukrotny olimpijczyk – Tomasz Adamiec. Mieliśmy również okazję zwiedzić Muzeum Sportu.

Popołudniem wyruszyliśmy w drogę powrotną zatrzymując się jedynie na kolację w restauracji McDonala w Garwolinie. Wszyscy szczęśliwi i zadowoleni powróciliśmy do Hrubieszowa w późnych godzinach wieczornych.

Pragniemy w tym miejscu podziękować wszystkim ludziom dobrej woli, którzy przyczynili się organizacyjnie i finansowo do tego, aby wycieczka dla naszych dzieci była możliwa.

Szczególne podziękowania kierujemy do: pana Józefa Kuropatwy – Starosty Hrubieszowskiego oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie, pana Mariana Dudzińskiego, pana Krzysztofa Skroka, pana Jarosława Kędziery, pani Agnieszki Hajkiewicz, pana Krzysztofa Chomiaka, pani Izabeli Białackiej, dyrekcji i pracowników SKOK im. ks. Franciszka Blachnickiego w Zamościu, restauracji „Staropolska”, PHU „Rolmex”, piekarni „Gietka”, funkcjonariuszy i pracowników Straży Granicznej – placówki w Hrubieszowie, funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Hrubieszowie, funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz funkcjonariuszy i pracowników Służby Więziennej z Zakładu Karnego w Hrubieszowie.