26 kwietnia 2024

3 spojrzenia na Twoje stanowisko wystawiennicze, czyli jak wyróżnić się na tle innych?

Jeżeli właśnie zastanawiasz się nad udziałem swojej firmy w targach handlowych, prawdopodobnie zadajesz sobie pytanie, w jaki sposób się do nich przygotować i o czym pamiętać, aby Twoje starania przyniosły oczekiwany efekt? Tajemnicą najlepszych organizatorów jest uwzględnienie interesów trzech grup: uczestników, organizatorów wydarzenia, a także pracowników Twojej firmy. Dowiedz się, czego od Ciebie oczekują i w jaki sposób sprostać stawianym przez nich wymaganiom, aby kolejny event okazał się dla Ciebie sukcesem.

 

Twoje stanowisko okiem uczestnika

Dla wystawcy na targach handlowych powinno być ważne to, czy jego stoisko jest atrakcyjne z punktu widzenia uczestnika takiego wydarzenia. Oznacza to, że Twój namiot reklamowy powinien pełnić jakąś ważną dla zwiedzających funkcję. Wszystkie stanowiska będą próbowały przyciągnąć uwagę widzów i prezentować ofertę poszczególnych firm, dlatego warto, aby Twoja przestrzeń robiła coś więcej. Co to oznacza? Przemyślany układ akcesoriów na Twoim stanowisku może sprawić, że będzie ono pełnić funkcję strefy relaksu lub stanie się najciekawszym miejscem na całym wydarzeniu, oferującym szereg konkursów i innych rozrywek. Jeszcze na etapie planowania wyjazdu na targi postaraj się choć na chwilę wczuć się w rolę uczestnika i wymyślić propozycję, która da mu realną korzyść i odróżni Cię od pozostałych wystawców.

Twoje stanowisko okiem organizatora

To, w jaki sposób zaaranżujesz swoje stanowisko, jest równie ważne dla samego organizatora imprezy, choć patrzy on na to zagadnienie z zupełnie innej perspektywy. Organizatorom zależy przede wszystkim na bezpieczeństwie wszystkich uczestników, a także na odpowiednim ustawieniu każdego stanowiska. Zanim zdecydujesz się na zakup akcesoriów, które będą stanowiły wyposażenie Twojego stoiska wystawowego, upewnij się, że masz do dyspozycji odpowiednią ilość miejsca. Zapoznaj się także z regulaminem wydarzenia, a w razie jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z organizatorem i dopytaj o nurtujące Cię aspekty, tak aby na miejscu nie czekała Cię niemiła niespodzianka.

Twoje stanowisko Twoim okiem

Jak każdy wystawca chcesz, aby Twoje stoisko sprawiało jak najmniej kłopotów i wyróżniało się na tle pozostałych. Aby rzeczywiście tak było, warto wybrać materiały reklamowe i inne akcesoria, które będą proste w transporcie (składane, lekkie i zapakowane w odpowiedni futerał), a także łatwe w montażu – dzięki takim przedmiotom nie będziesz tracił czasu na rozkładanie skomplikowanych konstrukcji. Twój namiot, krzesła czy standy powinny także przyciągać wzrok i mieć soczyste, intensywne kolory. Z tego powodu warto wybrać produkty od najlepszych dostawców, którzy specjalizują się w swojej dziedzinie i zadbają o doskonały wydruk każdego elementu Twojej aranżacji.

Podsumowanie

Jak widzisz, Twoje stanowisko wystawowe musi spełnić wiele wymagań jednocześnie. Warto pomyśleć o nich jak najwcześniej, biorąc pod uwagę interesy każdej ze stron jeszcze na etapie planowania wyjazdu na targi. Przygotowania do takiego wydarzania przebiegną znacznie lepiej, gdy uwzględnisz spojrzenie każdej grupy, która jest zainteresowana Twoją przestrzenią wystawienniczą i tylko wtedy przyniosą oczekiwany rezultat. Powodzenia!

Więcej na: inventini.com

 

tekst i fot. mat. sponsora