Uczniowie III klasy Gimnazjum Publicznego w Horodle zostali laureatami ogólnopolskiego konkursu „Teenagers in acion” , odbywającego się co roku w ramach projektu językowego Youngster.
Uczniowie III klasy Gimnazjum Publicznego w Horodle – Kasjana Błocian, Michał Gruszka, Krystian Młynarczyk, Maciej Patyjewicz, Piotr Petrycki i Patrycja Woźnica zostali laureatami ogólnopolskiego konkursu „Teenagers in acion” , odbywającego się co roku w ramach projektu językowego Youngster, którego celem jest wspieranie nauki języka angielskiego na terenach wiejskich.
Tegoroczna edycja konkursu odbyła się pod hasłem „Mój wizerunek w sieci”. Do zadań młodzieży należało zaplanowanie i przeprowadzenie akcji informacyjnej dla swoich rówieśników lub młodszych kolegów na temat zagrożeń czyhających na nich w Internecie. Działania te miały promować krytyczną refleksję nad tym, co nastolatkowie publikują w różnych mediach społecznościowych.
Ze wszystkich zgłoszonych prac komisja konkursowa składająca się z przedstawicieli Fundacji Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej i wydawnictwa Macmillan wyłoniła dwie najlepsze. Jedna z nich to projekt wykonany przez uczniów horodelskiego gimnazjum, pt. „Pomyśl,zanim udostępnisz”.
Uczestnicy grupy projektowej pracujący pod opieką pani Aleksandry Jerzyny zostali docenieni za pomysł, sprawne zaplanowanie i przeprowadzenie działań, różnorodność podejmowanych przedsięwzięć i otrzymali nagrodę finansową w wysokości 2000 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie wycieczki edukacyjnej do wybranego miasta w Polsce. Tym samym trzecioklasiści podtrzymali chlubną tradycję poprzednich roczników – warto dodać, że również w poprzednich edycjach konkursu„Teenagers in action” uczniowie tej szkoły byli nagradzani lub wyróżniani.
Serdecznie gratulujemy!
źródło i fot. ZS Horodło