22 listopada 2024

Hrubieszów: Nabór na wolne stanowisko pracy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Hrubieszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. Inspekcji i Kontroli.

Reklamy

Liczba stanowisk – 1

Wymiar etatu – 1

Reklamy

Nabór ważny do 13 marca 2024 r.

Pracę możesz rozpocząć od 25 marca 2024 r.

Reklamy

Forma umowy – umowa na czas określony (12 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia umowy na czas nieokreślony).

Zakres obowiązków:

Prowadzi postępowania administracyjne wynikające z przepisów prawa budowlanego w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Hrubieszowie.

Współpracuje z innymi organami administracji publicznej.

Prowadzi działalność inspekcyjno-kontrolną w terenie oraz sporządza protokoły i szkice z tych czynności.

Sporządza projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz pism.

Prowadzi obsługę administracyjną Inspektoratu w zakresie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz w zakresie oddawania obiektów do użytkowania.

Prowadzi rejestry i ewidencje.

Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonego.

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie techniczne budowlane lub architektoniczne

Staż pracy co najmniej 3 lata w administracji publicznej lub w branży budowlanej

Prawo jazdy kat. B

Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i uczciwość

Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego i prawa budowlanego oraz przepisów związanych i aktów wykonawczych

Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce

Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

Umiejętność czytania rysunków technicznych, map geodezyjnych

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

wysoka kultura osobista

rzetelność, staranność, obowiązkowość i punktualność

odpowiedzialność za powierzone zadania

odporność na stres

samodzielność w podejmowaniu decyzji

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Wykształcenie: wyższe budowlane, architektoniczne lub pokrewne

Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w branży budowlanej lub w administracji publicznej

Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń

Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność argumentowania przy podejmowaniu rozstrzygnięć

Oferujemy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Praca poza siedzibą Inspektoratu na terenie Powiatu Hrubieszowskiego polegająca na prowadzeniu oględzin w terenie, kontroli obiektów i prowadzonych robót budowlanych (praca na wysokości) oraz praca w biurze przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Bezpośredni kontakt z klientami konieczna komunikatywność i odporność na stres. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na I piętrze. Budynek posiada bariery architektoniczne dla osób z niepełnosprawnościami.

Planujemy następujące metody/techniki naboru

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Komisja wyłoni nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wszystkie wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

2. Komisja podczas rozmowy z kandydatami przeprowadzi test wiedzy z zakresu prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz funkcjonowania Powiatowych Inspektoratów Nadzoru Budowlanego.

3. Podczas rozmowy oceniane są umiejętności kandydatów w oparciu o:

a) przygotowanie merytoryczne,

b) treść i poprawność wypowiedzi,

c) odporność na stres,

d) umiejętność prezentacji.

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B

Oświadczenie lustracyjne dla kandydata do pracy w służbie cywilnej (nie dotyczy kandydatek / kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później)

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Kopia uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń

Dokumenty należy składać w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 133731” na adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Hrubieszowie, ul. Plac Wolności 13, 22-500 Hrubieszów do dnia 13 marca 2024 r.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod nr 84 696 29 04 lub mailowego na adres: kancelaria@hrubieszow.pinb.gov.pl

Dokumenty należy składać tylko w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.

Ogłoszenie o naborze znajdują się pod adresem https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/hrubieszow/inspektor,133731,v7

Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń znajdują się na ww. stroną o naborze.


Do pobrania:

Ogłoszenie o naborze nr 133731 na stanowisko inspektora ds. inspekcji i kontroli z dnia 24.02.2024r. (.pdf)


Artykuł sponsorowany – tekst, grafika – mat. partnera