Od 1 sierpnia 2024 roku, w Urzędzie Gminy Werbkowice zostanie zatrudniony Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.
Od wejścia w życie przepisów ustawy nowelizującej Prawo o aktach stanu cywilnego (prawie 10 lat temu) w Urzędzie Gminy Werbkowice nie był zatrudniony kierownik Urzędu Stanu Cywilnego. Jego funkcję z mocy prawa pełnił wójt.
Na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego (w ramach awansu wewnętrznego) przeniesiona została Pani Natalia Kryszczuk-Duda, dotychczasowy inspektor ds. USC i dowodów osobistych w Urzędzie Gminy Werbkowice.
Czytaj: Pożar kombajnu w Ubrodowicach. Straty oszacowano na 120 tys. [ZDJĘCIA]
Nowa Kierownik USC ma 35 lat i od urodzenia jest mieszkanką gminy Werbkowice. Jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie na Wydziale Nauk Rolniczych z tytułem magistra inżyniera ochrony środowiska rolniczego.
Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z administracji publicznej w Wyższej Szkole Humanistyczno- Ekonomicznej im. Jana Zamoyskiego w Zamościu i studia podyplomowe administracja – rejestracja stanu cywilnego na Akademii Zamojskiej w Zamościu.
Zobacz: Mołożów: Utrata prawa jazdy, 3 tys. mandatu i 13 punktów karnych
Doświadczenie w samorządzie gminnym nabywała w Urzędzie Gminy Werbkowice w ramach organizowanych staży (2015 – 2016) w Referacie Inwestycji Rozwoju i Planowania, a następnie zatrudniona była na stanowisku pomocy administracyjnej (2017 – 2018) w Referacie Spraw Obywatelskich i USC.
Od lutego 2019 r. zatrudniona jest w Urzędzie Gminy Werbkowice na stanowisku inspektora ds. USC i dowodów osobistych w Referacie Spraw Obywatelskich i Urzędzie Stanu Cywilnego.
Zobacz też:
Hrubieszów: Zatrzymani podczas akcji „Trzeźwość”
Chcesz podzielić się informacjami z Hrubieszowa i powiatu hrubieszowskiego z Czytelnikami lubiehrubie? Prześlij info i zdjęcia na adres lubiehrubie@gmail.com
źródło i fot. UG Werbkowice