22 listopada 2024

To już 14 edycja – ruszył nabór do programu Marka Lubelskie

Program Marka Lubelskie realizowany jest od 2007 roku. Jego organizatorem
jest województwo lubelskie. Już 72 firmy z regionu mogą pochwalić się znakiem towarowym Marka Lubelskie.

Reklamy

 

Są to przedsiębiorstwa zarówno z branży spożywczej, medycznej, usługowej, produkcyjnej, budowlanej, odzieżowej, branży IT, jak i ogrodniczej. Tegoroczni laureaci to:

FUNPARK Sp. z o.o. Magiczne Ogrody – Rodzinny Park Tematyczny.

Reklamy

Magdalena Niedziałek „Dąbrówka” – Lubartowska 77.

Firma Handlowa „KABIS” Bożena Kędziora – Dywany Łuszczów.

Reklamy

PH CONKRET Sp. z o.o.

AVANT Fabryka Porcelitu Jerzy Bujanowicz.

AVIS Ekologiczne Place Zabaw S. C. Marek Małecki, Karina Małecka.

PSZCZELARZ KOZACKI – Pasieka Tadeusz Kozak.


– Zachęcam do udziału w programie „Marka Lubelskie”. Otrzymanie tego tytułu jest równoznaczne z dołączeniem do grona firm, których produkty i usługi są wizytówką województwa lubelskiego w kraju i za granicą – przekonuje Jarosław Stawiarski Marszałek Województwa Lubelskiego.

Celem programu jest tworzenie efektu „place of origin”, czyli identyfikacji produktów wysokiej jakości z miejscem ich pochodzenia, a także promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego – „Marka Lubelskie”. Tworzenie efektu „place of origin” wskazuje na miejsce pochodzenia, które często traktowane jest przez klientów jako dodatkowa zaleta, mająca wpływ na wybór artykułów. 


Kto może wziąć udział w programie?

Podstawowym warunkiem uczestnictwa jest prowadzenie działalności na terenie województwa lubelskiego, co najmniej od 24. miesięcy. Przystąpienie do programu „Marka Lubelskie” jest bezpłatne. Przedsiębiorca może zgłosić swój udział poprzez dostarczenie, bądź wysłanie specjalnego formularza do Departamentu Gospodarki i Wspierania Przedsiębiorczości Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z siedzibą przy ul. Artura Grottgera 4 w formie papierowej, wysłać pocztą lub w formie skanu na adres: marka@lubelskie.pl. Do zgłoszenia trzeba dołączyć wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W skład Kapituły dokonującej oceny wniosków wchodzą m.in. specjaliści w dziedzinie gospodarki, ekonomii, zarządzania oraz przedstawiciele lokalnych mediów. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 stycznia 2020 roku.

Informację o programie znajdują się na stronie: www.marka.lubelskie.pl.

Gala 14. edycji wręczenia certyfikatów „Marka Lubelskie” odbędzie się 15 lutego 2020 roku w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.

 

info: UMWL