22 listopada 2024

XXIV sesja Rady Powiatu w Hrubieszowie

W dniu 29.08.2013r. o godz. 9:00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie odbędzie się XXIV sesja Rady Powiatu.

Reklamy

Proponowany porządek obrad:

1.    Otwarcie sesji.

Reklamy

2.    Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.    Przyjęcie porządku obrad.

Reklamy

4.    Wręczenie aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.

5.    Przyjęcie protokołu z XXIII Sesji Rady Powiatu z dnia 20 czerwca 2013 r.

6.    Informacja Starosty o działalności Zarządu w okresie między sesjami.

7.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w statucie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie.
–    wystąpienie Starosty,-
–    dyskusja,
–    podjęcie uchwały.

8.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Powiatu Hrubieszowskiego do składu Komisji Konkursowej w celu wyboru Ordynatora Oddziału Ginekologiczno – Położniczego SP ZOZ w Hrubieszowie.
–    wystąpienie Starosty,
–    dyskusja,
–    podjęcie uchwały.

9.    Przedstawienie informacji Zarządu Powiatu z przebiegu wykonania budżetu powiatu za I półrocze 2013 roku.
–    wystąpienie Starosty,
–    dyskusja.

10.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2013 r.
–    wystąpienie Starosty,
–    dyskusja,
–    podjęcie uchwały.

11.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydanie oświadczenia woli o zamiarze zbycia nieruchomości na rzecz dzierżawcy.
–    wystąpienie Starosty,
–    dyskusja,
–    podjęcie uchwały.

12.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Starosty Hrubieszowskiego dotyczącą sposobu załatwienia sprawy związanej z ustawieniem znaku B-19 „zakaz wjazdu pojazdów o nacisku osi większym niż 3,5 t” na ul. Michałówka w m. Hrubieszów.
–    wystąpienie Przewodniczącego Rady Powiatu,
–    dyskusja,
–    podjęcie uchwały.

13.    Interpelacje i  zapytania radnych oraz odpowiedzi na interpelacje.

14.    Wnioski i oświadczenia radnych.

15.    Zakończenie obrad.