W czwartek 27 lutego 2014r. w hali HOSiR w Hrubieszowie odbędą się Halowe Otwarte Mistrzostwa Powiatu Hrubieszowskiego w Lekkiej Atletyce 2014.
Regulamin Halowych Otwartych Mistrzostw Powiatu Hrubieszowskiego
w Lekkiej Atletyce na rok 2014
1. Organizatorzy: HOSiR Hrubieszów, Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie, MKS „Unia” Hrubieszów.
2. Cel imprezy – wyłonienie mistrzów halowych Powiatu Hrubieszowskiego w kategoriach indywidualnych i drużynowych, popularyzacja lekkiej atletyki.
3. Termin i miejsce – 27.02.2014r. (czwartek) – Hala HOSiR Hrubieszów.
4. Kategorie wiekowe i konkurencje:
1997 i starsi (szkoły ponadgimnazjalne) chłopcy i dziewczęta (oddzielnie):
- konkurencje: bieg na 45m (płaski), bieg na 45m ppł, bieg 5 okrążeń dookoła hali, sztafeta 4 x 1 okrążenie hali, rzut piłką lekarską 4kg,
- skok wzwyż (Dz. wysokości 110, 120 i dalej co 5 cm; Chł. 130, 140 i dalej co 5 cm),
1998, 1999, 2000 (szkoły gimnazjalne) chłopcy i dziewczęta (oddzielnie):
- konkurencje: identyczne jak w szkołach ponadgimnazjalnych, skok wzwyż (Dz. wysokości 110, 120 i dalej co 5 cm; Chł. 120, 130 i dalej co 5 cm),
2001 i młodsi (szkoły podstawowe) dziewczęta i chłopcy (oddzielnie):
- konkurencje: bieg na 45m (płaski), bieg 5 okrążeń dookoła hali, sztafeta 4 x 1 okrążenie hali, rzut piłką lekarską3 kg, skok wzwyż (Dz. wysokości 100, 110 i dalej co 5 cm; Chł. 110, 120 i dalej co 5 cm).
5. Zgłoszenia do zawodów – każda szkoła ma prawo zgłosić po 2 zawodników/zawodniczki w każdej konkurencji/sztafecie – 4 osoby. Zgłoszenia do dnia 26.02.2014r. przyjmowane będą pocztą elektroniczną: Tomasz Magdziak mad2211@wp.pl tel. kontaktowy 502 026 118 lub w dniu zawodów.
6. Kolejność i godziny startów
– 9.00 Szkoły Ponadgimnazjalne
– 10.30 Gimnazja
– 12.00 Szkoły Podstawowe
7. Punktacja: I m. – 12 pkt., II m. – 9 pkt., III m. – 7 pkt., IV m. – 5 pkt., V m. – 4 pkt., VI m. – 3 pkt., VII m. – 2 pkt., miejsca od VIII do ostatniego – 1pkt.
8. Nagrody
Indywidualne: za miejsca I – III dyplomy, Drużynowo: I miejsca w poszczególnych kategoriach szkół – puchary, I – III miejsca w poszczególnych kategoriach szkół – dyplomy.
Kolejność przeprowadzanych konkurencji:
- 45m ppł Chł. – serie na czas wzwyż Dz. p.lek.Chł.
- 45m.ppł Dz – serie na czas
- 45m. Chł. eliminacje
- 45m. Dz. eliminacje
- 45m. Chł. Finał – 4 zawodników z najlepszym czasem w eliminacjach
- 45m. Dz. finał – 4 zawodniczki z najlepszym czasem w eliminacjach, wzwyż Chł. p.lek.Dz.
- 5 okrążeń Dz. – serie na czas
- 5okrążeń Chł. – serie na czas
- 4x1okrążenie Chł. – serie na czas
- 4x1okrążenie Dz. – serie na czas
Każdy zawodnik ma prawo udziału w 1 konkurencji + sztafeta. W biegu na 45 m. do finału wchodzi 4 zawodników z najlepszymi wynikami w poszczególnych kategoriach wiekowych. W pozostałych konkurencjach miejsca zostaną ustalone na podstawie wyników uzyskanych w poszczególnych seriach.
W przypadku dużej ilości zgłoszonych zawodników, godziny startów mogą ulec zmianie.
9. Postanowienie końcowe: koszty przejazdu na zawody pokrywają instytucje zgłaszające. Obowiązek ubezpieczenia uczestników zawodów spoczywa na instytucji (szkole) delegującej. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na obiekcie.
W sprawach spornych decyzje podejmuje bezpośredni organizator zawodów, po konsultacji z sędzią głównym zawodów.
Uczestników obowiązuje strój sportowy oraz obuwie sportowe, zmienione przed wejściem na halę.
Poniżej fotoreportaż z zawodów w 2013 roku.