22 grudnia 2024

Hrubieszów: Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu

Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego z dnia 12 stycznia 2017 r. o naborze na stanowisko Sekretarza Powiatu.

Reklamy

 

Ogłoszenie Starosty Hrubieszowskiego z dnia 12 stycznia 2017 r. 
o naborze na stanowisko Sekretarza Powiatu

1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych,
c) korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia,
g) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 )w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
j) niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust 1 pkt 4) ustawy z dnia 
17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz.168 ze zm.),
k) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. 

2. Wymagania dodatkowe (pożądane): 

Reklamy

a) znajomość problematyki organizacji i zarządzania,
b) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) studia wyższe magisterskie w zakresie prawa lub administracji,
d) studia podyplomowe w zakresie prawa pracy,
e) umiejętność zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi,
f) komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych 
i zdolność negocjowania,
g) umiejętność organizacji pracy,
h) wysoka kultura osobista,
i) odporność na stres, 
j) umiejętność obsługi komputera.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu zadań wykonywanych przez Sekretarza Powiatu należy: 
a) sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem materiałów na sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu i posiedzenia komisji Rady,
b) zapewnienie sprawnej obsługi Rady, Zarządu i Starosty,
c) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy Starostwa, przestrzeganiem dyscypliny pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Starostwie,
d) koordynacja wykonywania zadań wynikających z aktów prawnych organów Powiatu i Starosty,
e) przygotowywanie projektów statutu powiatu, regulaminu organizacyjnego starostwa, regulaminu pracy i innych dokumentów dotyczących prawidłowej organizacji pracy Starostwa oraz zmian do tych dokumentów,
f) nadzór i koordynacja kontroli zarządczej w starostwie;
g) nadzór nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendum,
h) dbałość o właściwe warunki pracy Starostwa oraz stan środków finansowych i materialnych umożliwiających sprawne funkcjonowanie Starostwa,
i) organizacja doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa, nadzór nad organizacją konkursów na stanowiska urzędnicze, przebiegiem zatrudnienia i zwalniania pracowników oraz dokonywanie oceny pracy pracowników,
j) nadzorowanie i koordynowanie spraw dotyczących informatyzacji, BIP, elektronicznego obiegu dokumentów oraz systemów informatycznych,
k) wykonywanie innych zadań w ramach upoważnień udzielonych przez Starostę.

Reklamy

4. Informacje dodatkowe
a) warunki pracy: zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy. Umowa 
o pracę. Warunki pracy zgodne z przepisami bhp wg. rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 01.12.1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973) oraz zgodne z zasadami ergonomii.
b) miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie, 
ul. Narutowicza 34, 22 – 500 Hrubieszów
c) zależność służbowa: Starosta Hrubieszowski. 

5. Informacja o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie wynosił mniej niż 6 %.

6. Wymagane dokumenty:
a) CV,
b) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
c) list motywacyjny,
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kopie dokumentów potwierdzających staż (dokumentami potwierdzającymi staż pracy są: świadectwa pracy lub zaświadczenia, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
f) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i innych umiejętności.,
g) oświadczenia o:

• posiadaniu do pełnej zdolności do czynności prawnych,
• korzystaniu z pełni praw publicznych,
• nieposzlakowanej opinii,
• niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust 1 pkt 4) ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. 
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. 
z 2013r., poz.168, ze zm.),
• niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
• braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, 
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą 
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ), ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902), oraz podpisane czytelnym podpisem,
i) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
j) kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone „ za zgodność z oryginałem” i podpisane przez składającego ofertę.

Składanie ofert:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie” 
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie do dnia 23.01.2017 r. 
w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie).

Informacje dotyczące naboru zostaną upowszechnione w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego. Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o dalszych etapach postępowania. 

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. 
Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Hrubieszów dnia 12.01.2017 r.

 

źródło: BIP