Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie poszukuje kandydatów na stanowisko – Specjalista ds. rozliczeń i obsługi klienta w Zakładzie Usług Komunalnych.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
w Hrubieszowie
poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. rozliczeń i obsługi klienta w Zakładzie Usług Komunalnych
Miejsce pracy: Hrubieszów
Główne zadania na stanowisku:
- zapewnienie ciągłości pracy Zakładu Usług Komunalnych zgodnie z przepisami prawa krajowego oraz Unii Europejskiej,
- zarządzanie procesem gospodarki odpadami w zakresie usług świadczonych przez Spółkę, zapewnienie właściwej organizacji i funkcjonowania Zakładu,
- racjonalne gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi
w dyspozycji Zakładu, opracowywanie planu finansowego Zakładu i przedkładania sprawozdań z ich wykonania, - aktualizacja oraz bieżące opracowywanie wewnętrznych i zewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Zakładu,
- organizowane pracy, nadzorowanie stanowisk pracy: wydawanie dyspozycji pracownikom podległym, kontrola wykonania oraz rozliczanie pracy podległych pracowników,
- bieżące sporządzanie, rozliczanie, kontrolowanie, ewidencjonowanie
i przechowywanie dokumentacji z pracy pojazdów samochodowych i sprzętu min: karta drogowa, raport pracy sprzętu, rozliczenia, - sporządzanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji pojazdów samochodowych i sprzętu będących w posiadaniu Zakładu,
- sporządzanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych, podręcznego sprzętu i wyposażenia,
- prowadzenie magazynu podręcznego, prowadzenie ewidencji pobranych
i zakupionych pojemników i materiałów, - bieżące sporządzanie dokumentów finansowo-księgowych w zakresu działalności Zakładu,
- opracowywanie zestawień pracy pojazdów, sprzętu, transportu i przekazywania odpadów stałych i płynnych zgodnie z przepisami prawa, do analiz oraz sporządzanie sprawozdawczości,
- opracowywanie harmonogramów odbioru odpadów i ich stała aktualizacja.
Wymagania:
- znajomość przepisów prawa w zakresie: gospodarki odpadami, gospodarki komunalnej, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- doświadczenie w realizacji zadań inwestycyjnych,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz inicjowania rozwiązań,
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi,
- umiejętność planowania i organizacji pracy w zespole,
- kultura osobista, komunikatywność, kreatywność,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz samodzielność i skrupulatność
w wykonywaniu obowiązków, - znajomość obsługi komputera (Windows, Office, Internet, poczta elektroniczna),
w tym dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego i doświadczenie
w obsłudze baz danych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- prawo jazdy kategorii B,
- odpowiedzialność,
- odporność na stres.
Dodatkowymi atutami będą:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość branży transportowej,
- podstawowa wiedza z zakresu budowy i eksploatacji samochodów ciężarowych,
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie lub osobiste składanie dokumentów – CV (zawierające: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia) wraz z listem motywacyjnym na sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów do dnia 15 sierpnia 2023r.
W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie, prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie przez okres najbliższych 12 miesięcy.”
Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów, sekretariat@pgkimhrubieszow.pl, tel. 84 535 38 11.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod@pgkimhrubieszow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe zakresie wskazanym przepisami prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
- działanie na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art.6 ust.1 lit.b RODO);
- konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust.1 lit.c RODO), w związku z art. 221 Kodeksu pracy;
- zgoda wyrażona dobrowolnie przez Panią/Pana dla określonego celu przetwarzania (art.6 ust.1 lit.a RODO).
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
6. Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą przechowywane przez 12 miesięcy.
Dane osób przyjętych do pracy będą przechowywane w aktach osobowych pracownika zgodnie z przepisami prawa pracy.
7. Przysługuje Pani/Panu, prawo do:
- dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania danych osobowych, gdy są one nieprawidłowe lub niekompletne;
- usunięcia danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
Jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda, ma Pani/Pan prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
PGKiM Sp. z o.o. w Hrubieszowie
Zobacz też:
Hrubieszów: Strażacy oddali hołd powstańcom [ZDJĘCIA]
Ogłoszenie płatne – tekst nadesłany, fot.lubiehrubie