Urząd Miasta Hrubieszów poszukuje pracownika do spraw obsługi inwestorów i przedsiębiorców.
Do obowiązków pracownika ds. obsługi inwestorów i przedsiębiorców w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta będzie należało aktywne poszukiwanie nowych inwestorów krajowych i zagranicznych. Oprócz tego zajmie się m.in. przygotowaniem i prowadzeniem spotkań z inwestorami i wizyt w terenie, jak też tworzeniem i promocją ofert inwestycyjnych.
Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko ds. obsługi inwestorów i przedsiębiorców to wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie przedsiębiorczości, marketingu, zarządzania, prawa, administracji, ekonomii lub studia podyplomowe w tym zakresie. Poza tym, od kandydata wymaga się co najmniej 3-letniego stażu pracy, kreatywności i komunikatywności.
Opis stanowiska i szczegóły rekrutacji:
https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//1z-349-2020.pdf
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku powinny złożyć wymagane dokumenty do 25 września 2020 r. w Sekretariacie Urzędu Miasta.
info: UM Hrubieszów