REKLAMA

C3 JB Hurtownia

LubieHrubie.pl » Wiadomości

A A A

Hrubieszów: Geodezja rodzinna

Dodał: may

Data dodania: 2018-04-11

Tygodnik Zamojski: W Hrubieszowie panuje przekonanie, że jeśli chce się coś szybko załatwić w wydziale geodezji Starostwa Powiatowego, trzeba zgłosić się do firmy należącej do córki geodety powiatowego.

Reklama

 

Przedkładane przez nią operaty są weryfikowane od ręki.

 

Więcej:

http://www.tygodnikzamojski.pl/artykul/89737/geodezja-rodzinna.html

 

(źródło: tygodnikzamojski.pl)

 

Podziel się:
« wstecz

SKOMENTUJ:

Aby komentować zaloguj się, jeśli nie masz konta zarejestruj się.


KOMENTARZE: 68

Trudny do zrozumienia poziom dyskusji.Toksyczny i bardzo tendencyjny artykuł pokazuje poziom myślenia.Właśnie należy się cieszyć z powrotów młodych i wykształconych ludzi do Hrubieszowa.Natomiast p. redaktor to tylko umie o innych dziwnie i toksycznie.Mam wrażenie,że i złośliwie.Zapewne nie lubi ludzi z Hrubieszowa,amoże nie umie inaczej.

2018-04-19 00:38:57 | autor: Małgorzata21

B** o czym ty bredzisz? Chcesz się eutanazji poddać? Nie pij tyle, bo ci się pogarsza stan psychiczny widze.

2018-04-15 13:34:03 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

Gdyby była eutanazja to by nie powstaly ;)

2018-04-15 01:46:50 | autor: B**

Wszyscy wszystko wiedzą, a jak ktoś to napisze publicznie, to wtedy się zaczyna problem, bo się kogoś obraża. Dlaczego nie pomyślą wcześniej o tym, żeby takie wpisy nie powstawały?

2018-04-13 22:17:50 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

@007 Nie pisze o aferze śmieciowej, bo w innej sprawie tam latałem pół roku i odpychali jak debila. A chciałem to w sposób cywilizowany załatwić. Bo przecież dla ludzi tam siedzą i się dziwili, po co im d...pe zawracam. Trzeba to publicznie zje...ć obrazić większą rzeszę osób, żeby były jakieś skutki, bo sami polecieli na policje ze skargą, że ktoś ich obraża. Taką to mamy demokracje w wydaniu PSL. Zainteresowani wiedzą, o co chodzi i pokłony dla Policji, która przesłuc***e nie tych, co trzeba. To tak ap ropo hejtowania policji jak mają jakieś problemy z tym. Bo ja już się przyzwyczaiłem, że szukają, nie tam gdzie trzeba.

2018-04-13 18:36:16 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

Got, jakieś uwagi, spostrzeźenia, krytyka? A moźe dobrze, tak jak jest i nie trzeba ruszać?

2018-04-13 10:39:31 | autor: @007

Dialog – wypowiedź wielopodmiotowa, rozmowa dwóch lub większej liczby osób...

2018-04-13 09:21:27 | autor: Got

Wh, no proszę. Dzięki aferze śmieciowej, poznałem
" wąsatego i elokwentnego dźentelmena"oraz całą druźynę "A" ze starostwa. :-)

2018-04-12 22:52:12 | autor: @007

@007 Udzielam sie, bo mnie aktywowali w starostwie. Wcześniej myślałem, że ktoś rozumny się pcha do władzy, ale po tym, co zobaczyłem to wybacz. Może za parę miesięcy mi przejdzie.

2018-04-12 19:51:13 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

ale *****y. Gówno tam przyspieszy. Idź do geodety i coś załatw. I tak musi odleżeć swoje.

2018-04-12 10:23:15 | autor: Michał Roman

Popieram całą akcję na zmiany w tym mieście przez młodych ludzi dość starego betonu,jak sami nie wywalczycie to będziecie musieli z tego miasta wyjechać ,lub wejść w układ zabetonowany.

2018-04-12 06:55:46 | autor: may1

Zgadzam się. Młodzi hrubieszowiacy to ostatnia szansa tego miasta.

2018-04-11 23:30:28 | autor: kaowiec

No i super. Jeśli młodym jeszcze na czymś zaleźy to się zaangaźują. Trzymać kciuki.

2018-04-11 23:26:39 | autor: @007

Jak obiecałem, ja uruchomię fb i poczekamy na reakcję.

2018-04-11 23:23:54 | autor: kaowiec

Ja nie mam fb :-) ale mogę w inny sposób pomóc.

2018-04-11 23:20:17 | autor: @007

To jest nas już trzech, albo troje.

2018-04-11 23:17:58 | autor: kaowiec

Postaram się :-)

2018-04-11 23:15:43 | autor: kaowiec

Jestem zainteresowany współpracą :) dla dobra mieszkańców i miasta.

2018-04-11 23:15:06 | autor: md90

Bardzo dobry pomysł. Musisz uźyć bardziej zrozumiałego języka do młodych, uproszczonego :-)

2018-04-11 23:11:39 | autor: @007

Ja zrobię wpis na fb. Ale potrzeba nas więcej.

2018-04-11 23:06:44 | autor: kaowiec

Próbujcie, zapewne ten człowiek ma bardzo duźo wiedzy o całym tym bajzlu...

2018-04-11 23:04:29 | autor: @007

kaowiec, dokładnie...syf trzeba gonić :-)

2018-04-11 23:03:02 | autor: @007

Jan Kowalski Kronikarz ma stronę na fb, ale milczy.
Może próbować przez internet namówić go do powrotu. Jest to jakiś pomysł.

2018-04-11 23:02:50 | autor: kaowiec

i tylko dodać do twojego komentarza, @007- unikać i gonić tych, którzy pytają co z tego będą mieć, a słuchać tych, co mówią jak zrobić żeby było lepiej.

2018-04-11 23:01:07 | autor: kaowiec

kaowiec, nie kojarzę tej osoby. Moźe czymś go zastraszyli źe zamilkł.

2018-04-11 23:00:25 | autor: @007

Dodam tylko źe wszędzie dobrze ale u siebie najlepiej. Ludzie szukają lepszego źycia wszędzie ale nie wiedzą o tym źe własnym rodzinnym regionie teź moźna stworzyć lepsze źycie.

2018-04-11 22:58:29 | autor: @007

@007, pomysł może by się i znalazł.
Pamiętasz jeszcze Kronikarza Jana Kowalskiego?
Jaki był wtedy szum i zawierucha.
Gdyby stworzyć ruch oparty na Janie Kronikarzu może by wyszło. Ale jest jeden warunek - musiałby się ujawnić i ponownie uaktywnić.
Ale kim jest Kronikarz- ja nie wiem i szkoda że zamilkł, bo impet po jego artykułach był potężny i nieco rozwalił władze starostwa.

2018-04-11 22:54:58 | autor: kaowiec

@007 dokładnie tak w młodych nadzieja jeszcze pozostała, nie są związani z żadnymi grupami interesów, partiami itd, jeżeli ludzie nie powiedzą - dość tych samych twarzy, nie zmobilizuja się przy urnach, głosując na nowe osoby, młode z nadzieją na lepsze czasy dla miasta i powiatu to niestety ale dalej będziemy tkwić w tej beznadziei tutaj, dlatego te wybory samorządowe są tak ważne, powiedzmy sobie szczerze - komu jak komu ale młodym ludziom chcącym zmian w tym mieście, powiecie zależy najbardziej.

2018-04-11 22:52:36 | autor: md90

kaowiec, moźe to co młodzi ludzie lubią najbardziej, internet, portale społecznościowe. Wydaje mi się źe sposób aby zainteresować młode pokolenie się znajdzie.

2018-04-11 22:50:15 | autor: @007

@007, napisałem już, że potrzebna jest grupa ludzi o mocnych nazwiskach- jak ich pozyskać nie wiem.
Następnie trzeba dotrzeć do jak największej grupy ludzi, niestety tych którzy nie chodzą do wyborów i do tych, którzy mają wybory gdzieś.
Na to potrzeba dużo czasu, niestety kasę też i potężną dawkę determinacji.
Jedna osoba tego nie zrobi.

2018-04-11 22:44:39 | autor: kaowiec

Łachudrom, którzy chcą zniszczyć to miasto i okolice juź podziękujmy...

2018-04-11 22:41:58 | autor: @007

kaowiec, tylko i wyłacznie młodych ludzi, którym jeszcze na czymś zaleźy. Jeśli się na tym znasz to działaj, organizuj. Myślę źe jeszcze wszystko przed nami, oczywiscie dobrego. :-)

2018-04-11 22:38:33 | autor: @007

Jestem zniechęcony!!!
Ale ciągle zależy mi na naszym mieście i powiecie.

2018-04-11 22:36:08 | autor: kaowiec

@007, nie wiem co ci odpowiedzieć.
Jeżeli nie wierzymy w żadne układy polityczne i chcemy pozbyć się niszczącego Hrubieszów układu to można próbować stworzyć jakiś ruch społeczny oparty na grupie liderów / z mocnymi nazwiskami i bez obciążeń- najlepiej młodych / i walczyć. Może kiedyś się uda.

2018-04-11 22:35:00 | autor: kaowiec

To po co się tak tutaj udzielasz?Jak juź taki znięchęcony jesteś.

2018-04-11 22:29:58 | autor: @007

kaowiec, więc co proponujesz? Nic nie robić? Nie ruszać?

2018-04-11 22:28:12 | autor: @007

@007, ja się już wyleczyłem z nadziei o lepszy Hrubieszów i nie chcę nikogo zniechęcać do działania, ale ta pajęczyna nie usposabia do myślenia o lepszym jutrze.

2018-04-11 22:24:54 | autor: kaowiec

Ja Cię wypromuję :-)

2018-04-11 22:22:29 | autor: @007

Wh, co się martwisz...dasz radę

2018-04-11 22:21:55 | autor: @007

@007 z jednym głosem to wstyd nawet przegrać

2018-04-11 22:20:30 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

kaowiec, więcej działania i mobilizacji. Hrubieszów jest wszędzie, jeśli komuś zaleźy na rodzinnym mieście niech przyjedzie na czas wyborów i sensownie zagłosuje.

2018-04-11 22:20:10 | autor: @007

Wh, ja zagłosuję.

2018-04-11 22:17:19 | autor: @007

@007 na mnie nikt nie zagłosuje to nie startuje.

2018-04-11 22:15:27 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

@007, ja jestem Polakiem i nie mam zakodowanego w DNA układu, w którym rządy i funkcje publiczne pełnią miernoty , ich rodziny i kolesiostwo.
Miernota, chociaż najwyżej postawiona jest miernotą.
Ten układ hrubieszowski można rozwalić, ale potrzebna byłaby masowa akcja przy wyborach ludzi myślących, wykształconych i mądrych.
A ilu takich jeszcze w Hrubieszowie pozostało?
Dlatego nie ma niestety nadziei dla tego miasta.
Zobaczcie przez te wszystkie lata ile osób świeżych, nowych z pomysłami pojawiło się na publicznych funkcjach. Ja ich nie widzę.
Ciągle te same mordy żerujące na publicznej forsie.

2018-04-11 22:14:20 | autor: kaowiec

@007 dlatego to trzeba rozdzielić po równo, na jak największą liczbę partii wtedy się może skończą jak się nawzajem będą kontrolować, a Kukiza jeszcze w tym układzie nie ma.

2018-04-11 22:13:59 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

opcykany?

2018-04-11 22:13:28 | autor: luzzz

Wh, startuj w wyborach, widzę opcykany jesteś w temacie kręgu Hrubieszowa. Moźe zrobisz porządek i nie trzeba bedzie miasta zrównać z ziemią :-)

2018-04-11 22:11:19 | autor: @007

kaowiec, tutaj masz rację. Układy były, są i będą kto by nie rządził, to juź jako polacy mamy zakodowane w dna.

2018-04-11 22:02:59 | autor: @007

@007 A od kiedy ona jest chłopska? Pan Waldek to chyba sobie rąk na roli nie pobrudził. Czy tam kolejny pan Władek? Przedłużenie układu magdalenkowego po prostu, żeby lewica miała dodatkowe głosy i z kim do koalicji przystąpić. To z chłopami nie ma nic wspólnego, chyba że lokalnie awans społeczny z budowlańca na zastępcę starosty.

2018-04-11 22:02:55 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

Żeby w Hrubieszowie było normalnie musiałyby wymrzeć co najmniej 2 pokolenia.
Ale wtedy będzie za późno, bo tylko przyjdzie pole orać po naszym mieście.
Ja już dawno straciłem nadzieję na poprawę i nie uwierzę żadnym pslom, pisom, Kukizom, platformiakom i innym bandom darmozjadów.
Prędzej kijem Huczwę zawrócę niż uda się oderwać od władzy i koryta te same mordy.
Pozdrawiam i życzę powodzenia - najlepiej w innym miejscu.

2018-04-11 21:59:59 | autor: kaowiec

Wh, juź ja wiem na kogo mam głosować. Chłopska partia juź dla mnie nie istnieje. Nie martw się tym.

2018-04-11 21:55:15 | autor: @007

@007 To głosuj na PSL, a potem to krytykuj. Oni ci obiecują, że ci będą obiecywać. Chyba że ci ta opcja PSL-owska pasuje, bo masz z tego wymierne korzyści.

2018-04-11 21:51:24 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

md90, rozsądna alternatywa? I co jeszcze, obiecanki cacanki?

2018-04-11 21:44:57 | autor: @007

Biuro jest otwarte w pon od 10-17...

2018-04-11 21:41:00 | autor: md90

md90, ale dla pocieszenia ci napisze, że lokalizacji biura PSL jeszcze nie odkryłem w Hrubieszowie, a już rządzą ładnych kilka lat. Wy, chociaż jesteście w widocznym miejscu.

2018-04-11 21:33:21 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

Śsie.

2018-04-11 21:31:47 | autor: Chris

Kukiz 15 śpię.

2018-04-11 21:31:37 | autor: Chris

Biuro obok PIS, który też świeci pyskami? Po co wy kasę na lokale dostajecie, jak te lokale są puste?

2018-04-11 21:22:16 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

Biuro obok PIS, który też świeci pyskami? Po co wy kasę na lokale dostajecie, jak te lokale są puste?

2018-04-11 21:22:16 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

md90 byłem i gdzie byłeś?

2018-04-11 21:19:31 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

Zapraszam do współpracy - stowarzyszenie Kukiz 15 w Hrubieszowie, rozsądna alternatywa.

2018-04-11 21:01:24 | autor: md90

kaowiec, ale jaka jest gwarancja po wyborach? Przecież jeden układ, zastąpią innym. Ludzie muszą się naprawdę nachapać i chyba mieć prywatne odrzutowce żeby tu nastąpiła prawdziwa demokracja. Bo jak na razie od ponad 25 lat układy są zastępowane innymi układami. To nawet nie zbliża się do demokracji. To jest prawo dżungli.

2018-04-11 20:24:51 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

Dziwicie się ? Przecież wszystko wiadomo, od dawna jest. I to nie tylko geodezja jest. PSL tak mocno się wryła we wszystkie instytucje, że już biblioteki obsadza.

2018-04-11 19:03:09 | autor: ♪♪αятукυℓα¢נα♪♪

Nie rozumiem oburzenia. Toż to standard, są starostwa gdzie geodeci mają w szafkach swoje własne kubki na kawe i przychodzą do urzędu jak do własnej firmy.

2018-04-11 17:52:53 | autor: byly hrubieszowiak

Dokładnie o tego samego

2018-04-11 14:49:46 | autor: miś uszatek

Czy to chodzi o tego gościa ze starostwa który opowiadał przed kamerą o rzekomych śmieciach zrzucanych z samolotu w Strzyżowie?

2018-04-11 13:50:30 | autor: kaowiec

... ciąg dalszy mafii pslowsko-rodzinno-biznesowej..

2018-04-11 13:36:13 | autor: kaowiec

Mafia.

2018-04-11 13:23:28 | autor: B**