25 maja rozpoczyna się kolejny etap telewizyjnej i internetowej kampanii promującej rozwój gospodarczy Lublina. Plan komunikacji uwzględnia specyfikę grupy docelowej zdefiniowanej jako analitycy i konsultanci biznesowi oraz specjaliści podejmujący
w imieniu dużych korporacji kluczowe decyzje inwestycyjne dotyczące polskich miast.
Od 25 maja do 25 czerwca 4 warianty, 30-sekundowych animowanych spotów będą emitowane w blokach reklamowych sąsiadujących z serwisami informacyjnymi TVN 24 oraz Polsat News. Równolegle prowadzona będzie kampania w gospodarczych serwisach internetowych: TVN24.pl, Forbes.pl, Biznes.pl, Newsweek.pl, Onet.Biznes.pl oraz w portalu społecznościowym LinkedIn.com.
Działania w telewizji i prasie uzupełnia poświęcony lubelskiej gospodarce dodatek w aktualnym wydaniu prestiżowego miesięcznika Harvard Business Review. Kampania swoim zasięgiem obejmuje także jeden z największych europejskich portów przesiadkowych we Frankfurcie, z którym Lublin ma bezpośrednie połączenie.
Spoty reklamowe będą emitowane na ponad 43 nośnikach reklamowych przez miesiąc w poczekalniach klasy biznes (20 ekranów we wszystkich poczekalniach Business & Senator Lounge dla lotniska Frankfurt oraz 23 monitorów umieszczonych w poczekalniach Business & Senator Lounge na innych niemieckich lotniskach: Monachium, Dusseldorf, Hamburg, Berlin–Tegel, Stuttgart i Kolonia-Bonn).
Kreacja kampanii bazuje na animowanych komunikatach odpowiadających na pytanie: Dlaczego Lublin inspiruje biznes?, będące jednocześnie sloganem lubelskiej marki gospodarczej. Retoryka animowanych spotów koncentruje się na konkretnych wartościach i faktach potwierdzających rozwój gospodarczy oraz ekonomiczne kompetencje miasta.
Ogólnopolska kampania reklamowa jest poszerzeniem działań prowadzonych od grudnia ubiegłego roku. Do tej pory lokalna i regionalna promocja koncentrowała się na kluczowych branżach miejskiej gospodarki – informatyce oraz usługach outsourcingowych.