Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie rozstrzygnął przetarg na promocję i sprzedaż lubelskich jabłek w sieci sklepów Stokrotka oraz Leclerc.
Promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego w sieci „Stokrotka” na terenie całego kraju, potrwa do końca lutego br. natomiast w sklepach „Leclerc” na terenie miasta Lublin będzie prowadzona przez dwa tygodnie. Celem akcji jest promocja lubelskiego jabłka jako produktu najwyższej jakości pochodzącego z ekologicznego regionu.
– Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów – wyjaśnia Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.
Dlaczego warto sięgnąć po jabłka z Lubelszczyzny?
– Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców – dodaje Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple Sp. z o.o.
Promocja w sieci „Stokrotka” odbędzie się w blisko w 500 punktach na terenie całego kraju. Dzięki rozbudowanemu marketingowi internetowemu w ciągu trwania kampanii informacje odnośnie promocji dotrą do blisko 30 000 osób. Dodatkowo będą kolportowane ulotki w miejscu, gdzie będą promowane owoce. W sprzedaży będą dostępne trzy odmiany lubelskich jabłek: Ligol, Jonagored i Red Prince.
W ramach promocji w sieci „Stokrotka” wykorzystane będą następujące nośniki marketingowe:
- Bilbordy na elewacjach sklepów,
- Plakaty A4 umieszczone przy eksponowanym produkcie,
- Przekładka kasowa,
- Reklama w gazetce sieci.
W sieci „Leclerc” będą to:
- Siatki wielkoformatowe na terenie sklepów,
- Plakaty,
- Wyeksponowane miejsca sprzedaży owoców.
Koszt działań promocyjnych to kwota 595 000,00 brutto. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
źródło i fot. UMWL