27 kwietnia 2024

Lubelskie – na chwilę lub na dłużej. Nowy spot reklamowy województwa

Wraz z początkiem roku województwo lubelskie ruszyło z telewizyjną kampanią wizerunkową. W jej ramach na antenie największych telewizji – TVP1, TVP2, TVN, POLSAT – pojawił się 45-sekundowy spot „Lubelskie – na chwilę lub na dłużej”. Widzowie obejrzą go w sumie ponad dwa tysiące razy.

O głównych założenia kampanii mówili na dzisiejszej (8 stycznia) konferencji prasowej przedstawiciele urzędu marszałkowskiego: marszałek Krzysztof Hetman, wicemarszałek Krzysztof Grabczuk, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Piotr Franaszek, jego zastępca Dariusz Donica i dyrektor Departamentu Gospodarki i Innowacji Artur Habza.

Kampania „Lubelskie – na chwilę lub na dłużej” jest częścią realizowanego przez Urząd Marszałkowski unijnego projektu „Marketing gospodarczy Województwa Lubelskiego” i konsekwentną kontynuacją wcześniejszych przedsięwzięć wizerunkowych, w tym kampanii „Lubelskie – chwilo trwaj!” , „Lubelskie – smakuj życie!” oraz „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”.

Założeniem tej kampanii jest ukazanie regionu jako miejsca przyjaznego ludziom, w którym można rozsmakować się w życiu, poczuć wolność, znaleźć inspirację do działania w różnych sferach aktywności, a w konsekwencji zainwestować tu w prowadzenie biznesu, a może nawet w drugi dom. 

Opracowania scenariusza i realizacji spotu podjęła się warszawska agencja reklamowa San Markos, wyłoniona w ramach przetargu nieograniczonego. Koszt jej pracy to 350 tys. zł brutto. Ujęcia kręcone były m.in.: w Szkole Orląt w Dęblinie, szklarniach JMP Flowers w Stężycy, Zakładach Azotowych Puławy, Kazimierzu Dolnym, Zamościu, na Roztoczu, a także w Porcie Lotniczym Lublin oraz na Torze Lublin.

Poza głównymi antenami, klip emitowany będzie również w kanałach tematycznych i stacjach partnerskich TVN-u, m.in.: TVN24, TVN Style, Animal Planet, Discovery Channel, MTV, National Geographic i ale kino+. Kampania została podzielona na dwie części. Realizacja pierwszej z nich potrwa do końca stycznia i będzie kosztować około 1,5 mln zł. 

Druga część kampanii rozpocznie się prawdopodobnie w lutym. Oryginalnym wsparciem kampanii telewizyjnej jest tegoroczny promocyjny kalendarz, wydany przez UMWL, zainspirowany spotem TV. Nie wykluczamy kolejnych działań towarzyszących kampanii.

Projekt „Marketing gospodarczy Województwa Lubelskiego” w 90 procentach współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013, Działanie 2.4 Marketing gospodarczy.

 

źródło: lubelskie.pl