2 listopada 2024

Nowatorskie podejście do Klienta – Partnerski uścisk dłoni

U was jest już XXII wiek! – mówią klienci PGE Obrót S.A., którzy w biurach obsługi witani są przez pracowników uściskiem dłoni. Tak wynika z sondy na temat tej formy powitania, którą Spółka przeprowadziła kilka dni temu.

Reklamy

Tego rodzaju standard zachowania PGE Obrót S.A. wprowadziła w swoich Biurach Obsługi Klienta (BOK) w kwietniu 2012r.

 

Okazanie szacunku

Reklamy

– Podanie dłoni nie sprowadza się u nas jedynie do symbolicznego gestu, ale jest dowodem na to, że ciągle zmieniamy się dla Klienta i jesteśmy na niego otwarci. Takie powitanie ma służyć okazaniu mu szacunku i szczególnej uwagi, Zarówno dla niego samego, jak i dla jego potrzeb związanych z załatwieniem konkretnej sprawy – mówi Alicja Rutkowska, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.

Spółka przeprowadziła niedawno kolejną ankietę wśród Klientów pytając ich, jak odbierają tego rodzaju formę powitania w BOK-ach. Okazuje się, że są mile zaskoczeni. Mówią, że po takim powitaniu nie czują się jak „petenci w urzędzie”, ale jak partnerzy.

Reklamy

– W przypadku, gdy Klient nie życzy sobie podawania ręki, jego wola jest uszanowana – mówi A. Rutkowska, Wiceprezes PGE Obrót S.A. – Wówczas pracownik obsługi gestem dłoni wskazuje mu miejsce i przystępuje do kompleksowej obsługi.

 

Biura Obsługi Klienta…

Na terenie obecności PGE Obrót S.A. znajduje się ponad 68 placówek dedykowanych do obsługi Klienta. Z ich usług można korzystać w województwach: podlaskim, mazowieckim, łódzkim, świętokrzyski, podkarpackim i lubelskim. Klient może tutaj załatwić sprawy dotyczące m.in. płatności i faktur oraz zapoznać się z ofertami PGE.

Kolejnym nowatorskim udogodnieniem dla Klienta są godziny otwarcia. W większych miastach BOK- i czynne są w godzinach 8.00 – 19.00. W pozostałych w godzinach: 8.00 – 17.00.

 

 

Piotr Wróbel

PGE Obrót S.A.