26 kwietnia 2024

Gadżety USB z logo – niezastąpiony nośnik reklamy

Trudno dziś znaleźć aktywnego zawodowo człowieka, który nie ma choć jednego pendrive’a. Nawet seniorzy coraz częściej korzystają z komputerów i używają tych niewielkich urządzeń do przenoszenia danych. Nic więc dziwnego, że tak lubiane i potrzebne urządzenie coraz częściej jest używane jako gadżet reklamowy.

 

W branży promocyjnej gadżety USB z logo wciąż są uznawane za niezastąpione. Wykorzystuje się je w większości kampanii promocyjnych i wizerunkowych. O czym to świadczy? Przede wszystkim o tym, że klienci je lubią, a co za tym idzie mogą być skutecznym środkiem wpływającym na popularność marki.

Trudno dziś znaleźć aktywnego zawodowo człowieka, który nie ma choć jednego pendrive’a. Nawet seniorzy coraz częściej korzystają z komputerów i używają tych niewielkich urządzeń do przenoszenia danych. Nic więc dziwnego, że tak lubiane i potrzebne urządzenie coraz częściej jest używane jako gadżet reklamowy.


Dlaczego pendrive z logo to dobry gadżet reklamowy?

Odpowiedź jest prosta: bo jest potrzebny, a nawet więcej – wręcz niezbędny! Ilość jego zastosowań jest nieograniczona, ale pojemność już tak. To dlatego osoby obdarowywane pendrive’ami z logo są skłonne używać ich nawet wtedy, gdy otrzymały je w ramach działań marketingowych. Taki przedmiot opatrzony logo jest dyskretnym, ale zauważalnym nośnikiem reklamy. Częste używanie gadżetu reklamowego to marzenie każdego marketingowca – gwarantuje, że logo dobrze utrwali się w pamięci klienta.


Firmowe logo na gadżetach USB

Aby gadżety USB dobrze spełniały swoją funkcję, należy je oznakować. Firmowe logo na gadżetach USB należy nanieść na obudowę gadżetu. Do tego celu wykorzystywane są różne techniki znakowania przedmiotów, z których na szczególne polecenie zasługuje laserowe grawerowanie. Pozwala ono na precyzyjne naniesienie powtarzalnego wzoru na niewielkie przedmioty z bardzo różnych surowców.

Zwykle pendrive ma obudowę plastikową lub metalową, ale to nie jedyna możliwość! Bardzo modne są pendrive o oryginalnej formie. Obudowa z drewna świetnie wpisuje się w trendy ekologiczne, podobnie jak stylizowana na naturalny kamień. Pendrive może być też obudowany gumą lub pokryty skórą. Niezależnie od typu powierzchni, możemy użyć znakowania laserowym grawerem!

Tu można znaleźć informacje o metodach znakowania: usbprezent.pl


Kształt też ma znaczenie!

Gadżet reklamowy musi być przede wszystkim intrygujący. A gadżety USB to nie tylko proste kostki, ale i fantazyjne kształty! Najprostsza innowacja to pendrive w kształcie płaskiej karty – wygląda jak karta kredytowa. Można na nim umieścić logo i nazwę firmy, a także imię i nazwisko pracownika – dzięki temu pendrive jest świetnie spersonalizowany i może pełnić funkcję karty identyfikacyjnej. Znacznie ciekawsze rozwiązanie to pendrive w kształcie nawiązującym do branży, w jakiej działamy. Możliwości jest naprawdę bardzo wiele!

 

fot. mat. sponsora