Urząd Miasta Hrubieszów wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom mieszkańców wprowadził usługę „Mobilny Urzędnik”, polegającą na obsłudze klientów poza siedzibą Urzędu.
Usługa skierowana jest do osób zamieszkałych w granicach administracyjnych Miasta Hrubieszów, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub z racji starszego wieku mają problemy w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w Urzędzie Miasta Hrubieszów.
Zasady oraz zakres usług świadczonych w ramach usługi „Mobilny Urzędnik” określony jest w regulaminie (plik do pobrania poniżej).
Zgłoszenia można dokonać:
1. Telefonicznie w sekretariacie Urzędu pod numerem telefonu 84 696 23 80 wew. 22 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30,
2. Wysyłając e-maila na adres um@miasto.hrubieszow.pl.
W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić czego sprawa dotyczy, a także podać imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu.
Zgłoszenia obsługiwane są w kolejności ich przyjęcia.
Usługa jest realizowana w każdy wtorek w godzinach 10.00 – 14.00.
Usługa zostanie zrealizowana w najbliższym dniu obsługi, w którym jest wolny termin, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach w innych dniach i godzinach pracy Urzędu.
Pracownik odpowiedzialny za wykonanie usługi skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla niego termin wizyty.
Pracownik w ramach wizyty:
– udzieli pomocy w wypełnieniu dokumentów,
– udzieli wyjaśnień w odniesieniu do procedury administracyjnej związanej z usługą,
– przyjmie wypełnione i podpisane dokumenty i dostarczy je w zamkniętej kopercie do sekretariatu w Urzędzie w dniu ich otrzymania.
Więcej informacji można uzyskać osobiście w Urzędzie Miasta Hrubieszów, ul. mjr Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1 – podinspektor ds. społecznych pok. 16 lub pod nr tel. 84 696 23 80 wew. 24.
Do pobrania:
Regulamin usługi „Mobilny Urzędnik” (935.4KB)
info: UM Hrubieszów