Ubrania polarowe mogą stanowić ciepłą, wygodną i praktyczną odzież roboczą dla pracowników wielu branż. Po odpowiednim oznakowaniu przyczynią się do promocji firmy. Wyjaśniamy, dlaczego warto w nie zainwestować i na co trzeba zwrócić uwagę podczas ich zakupu.
Polar roboczy — dlaczego warto go kupić?
Polar roboczy jest wykorzystywany w wielu branżach jako odzież robocza. Przydaje się pracownikom logistyki, magazynierom, budowlańcom, sprzedawcom czy mechanikom samochodowym. Zapewnia komfort termiczny i swobodę ruchów. Kieszenie w bluzie pozwalają na przenoszenie wszystkich niezbędnych do pracy drobiazgów.
Ubranie polarowe dobrej jakości chroni przed zimnem i przepuszcza powietrze. Jest to idealne wierzchnie okrycie do pracy na zewnątrz, również w niesprzyjających warunkach atmosferycznych.
Polar może być noszony przez pracowników poza godzinami pracy oraz przez klientów firmy. Warto podarować go podwładnym np. w ramach nagrody za ciężką pracę. Może być też upominkiem reklamowym dla klientów i kontrahentów.
Po odpowiednim oznakowaniu logotypem firmy hasłem reklamowym lub innym komunikatem marketingowym polar będzie pełnić funkcję skutecznej, mobilnej reklamy. Osoba obdarowana będzie zakładać go podczas wielu wyjść w różne miejsca i w ten sposób promować firmę.
Trzeba jednak wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kupowania ubrań polarowych.
Polar z nadrukiem — jakie ubrania wybrać do znakowania?
Polar z nadrukiem firmowym to praktyczna odzież robocza, która stanowi skuteczną reklamę firmy. Przy jego zakupie należy zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii, takich jak:
- jakość materiału — tkanina nie powinna ulec szybkiemu zniszczeniu i mechaceniu się podczas czyszczenia oraz użytkowania ubrania;
- ochrona termiczna — należy dostosować gramaturę tkaniny do warunków pracy. Dla pracowników, którzy nie wychodzą na zewnątrz i nie pracują w chłodnych magazynach, wystarczą ubrania o gramaturze ok. 100 g/m2. W innych przypadkach należy wybrać cieplejsze polary o gramaturze 200-300 g/m2;
- rozwiązania zapewniające komfort użytkowania — polar powinien mieć praktyczne kieszenie, a także kaptur lub wysoki kołnierz i ściągacz u dołu chroniące przed zimnem oraz funkcjonalny zamek błyskawiczny;
- kolor polaru — warto dobrać kolor do identyfikacji wizualnej firmy. Można też postawić na klasyczne odcienie czerni i szarości. To kolory uniwersalne i niewychodzące z mody;
- dobór rozmiaru — najlepiej zakupić polary w pełnym przekroju rozmiarowym, ponieważ przy rotacji pracowników trudno ocenić, jakie rozmiary będą przydatne. Warto nawiązać współpracę z firmą, która oferuje odzież w wielu rozmiarach;
Warto też zwrócić uwagę na jakość znakowania. W przypadku polaru najlepiej sprawdzi się haft komputerowy, który zapewnia trwały oraz odporny na uszkodzenia i spieranie się nadruk.
Polar roboczy z nadrukiem promocyjnym — firmowa odzież reklamowa
Polar z nadrukiem reklamowym to praktyczna odzież robocza. Po odpowiednim oznakowaniu może pełnić funkcję skutecznej reklamy. Wysokiej jakości polary firmowe znajdziesz w profesjonalnej hurtowni gadżetów reklamowych.
tekst i fot. mat. partnera