Notyfikacje Push

Działania promocyjne w Internecie w obecnych czasach muszą być prowadzone na szeroką skalę, aby można było mówić o ich pełnym sukcesie. W tym aspekcie Internet można wykorzystać na różne sposoby, warto jednak pomyśleć o właściwym zaprojektowaniu kampanii promocyjnej. Jeśli chcesz trafić do możliwie jak największej grupy klientów, powinieneś rozważyć zastosowanie tzw. notyfikacji Push. Nie wiesz, co to jest i jak z tego korzystać? Nie martw, się w tym artkule specjaliści z firmy edrone.me przekażą przydatne informacje i wskazówki.

Reklamy

 

Notyfikacje Push – co to takiego?

Pod tym pojęciem zwykle kryją się krótkie komunikaty, z którymi użytkownik strony styka się bezpośrednio po jej uruchomieniu na komputerze czy określonym urządzeniu mobilnym. Zwykle przybierają one postać niewielkiego prostokąta, wyposażonego w elementy graficzne, nawiązujące do wyglądu określonego produktu czy logo konkretnej marki. Treść w tego rodzaju notyfikacjach układa się w taki sposób, aby nakłonić internautę do kliknięcia w konkretny produkt lub usługę. Co istotne, możliwa jest personalizacja treści, nawet jeśli mamy do czynienia z anonimowym użytkownikiem. Trzeba mieć jednak świadomość, że powiadomienia push pojawiają się tylko wtedy, gdy użytkownik potwierdzi swoją zgodę na ich regularne otrzymywanie. Formularz zgody z reguły umieszcza się w oknie dialogowym widniejącym na konkretnej stronie.

Jakie korzyści przynoszą powiadomienia push?

Jeśli zdecydujesz się na ich zastosowanie, na pewno po pewnym czasie docenisz to, że są one bardzo skuteczne w dziedzinie informowania klientów o różnych produktach oraz ewentualnych promocjach i zniżkach na ich zakup. Dzieje się tak dlatego, ponieważ są one bardzo widoczne i nie ma raczej możliwości, aby klient je gdzieś przeoczył. Ponadto ich dodatkowym atutem jest to, że wyświetlają się zarówno na komputerach, jak i tabletach czy smartfonach. Nie ma znaczenia rodzaj używanej przez użytkownika przeglądarki, zadziałają one wszędzie, jakkolwiek zaleca się ich umieszczanie przede wszystkim na Chrome oraz Mozilli Firefox. Notyfikacje push pozwalają na dotarcie do dużej grupy potencjalnych konsumentów, bez inwestowania większych nakładów czasu czy pieniędzy. Dzięki temu rośnie poziom sprzedaży oraz rozpoznawalności marki wśród klientów. Notyfikacje wyświetlają się także wówczas, gdy klient ma akurat włączone inne strony. W przypadku użytkowania notyfikacji Push zasadniczo odpada Ci problem organizowania dodatkowych kampanii reklamowych. Dzięki nim możliwe staj się również odzyskanie porzuconych koszyków.

Więcej na: edrone.me

 

tekst i fot. mat. sponsora