Pakowanie kosmetyków, artykułów spożywczych, książek, odzieży czy elektroniki użytkowej do zwykłych kartonów bywa niezwykle czasochłonne. Zwłaszcza, kiedy konieczne jest ich dokładne zabezpieczenie, ze względu na wysokie ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. Całe szczęście na rynku są dostępne pudełka, z którymi przebiega to znacznie szybciej.
Dedykowane opakowanie dla e-commerce pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu na pakowaniu przesyłek, a przy okazji sprawi, że paczka będzie wyglądać schludniej. Wszystko to za sprawą automatycznego dna, nałożonych pasków klejowych oraz możliwości zadruku.
Zapomnij o problematycznym składaniu kartonów i klejeniu paczek taśmą
W przypadku korzystania ze zwykłych kartonów, pakowanie przesyłek to dla wielu przedsiębiorców duże utrapienie. Po pierwsze ze względu na to, że długo się je składa, a po drugie za sprawą tego, że, żeby paczka nie otworzyła się w trakcie transportu, trzeba je porządnie zabezpieczyć taśmą klejącą, a często też folią. W taki sposób jedną przesyłkę przygotowuje się naprawdę długo, nie wspominając już o tym, że generuje to mnóstwo niepotrzebnych, plastikowych odpadów. Jest jednak na to wszystko proste rozwiązanie. Wystarczy zainwestować w opakowania dedykowane dla działalności e-commerce.
Takie pudełka posiadają automatyczne dno. Dzięki temu składa się je dosłownie jednym ruchem, co odbywa się zdecydowanie szybciej, aniżeli w przypadku zwykłych kartonów. Poza tym, po złożeniu tworzy się w nich podwójne dno, które nie wymaga tak dokładnego zabezpieczania, jak przy najtańszych opakowaniach. Nie trzeba więc ich kilkukrotnie obklejać taśmą czy owijać folią. Doskonale trzymają się same. Zwłaszcza te, które są z nieco grubszej tektury.
Możesz nawet zdecydować się na takie opakowanie dla e-commerce, które pozwoli Ci całkowicie zrezygnować z używania taśmy klejącej. Wystarczy, że wybierzesz te, które posiadają nałożone paski klejowe. Dzięki nim trwałe zamknięcie opakowania zajmuje chwilę i nie wymaga korzystania ani z taśmy, ani z folii. Są one nakładane w newralgicznych miejscach, najczęściej na górnej klapie kartonu, co sprawia, że paczka będzie porządnie zamknięta i nie otworzy się nawet przy wielokrotnym przekładaniu jej przez kurierów. By skleić opakowanie za pomocą takich pasków, wystarczy usunąć z nich zabezpieczenie i zamknąć pudełko. Szybko, łatwo i ekologicznie.
Ciesz się opakowaniami z gotowym nadrukiem
Opakowanie e-commerce może mieć też wybrany przez Ciebie nadruk. Jeśli zdecydujesz się na taką opcję, nie będziesz musiał inwestować w dodatkowe naklejki z logo czy adresem Twojej firmy. To kolejna kwestia, która pozwoli zaoszczędzić Ci mnóstwo czasu, a przy okazji sprawi, że paczki będą wyglądały zdecydowanie bardziej profesjonalnie. Twoi klienci na pewno to zauważą. Nadruk będzie też stanowił świetną reklamę, co w przyszłości zaowocuje kolejnymi zamówieniami.
Sprawdź pełną ofertę Emtek – producenta opakowań kartonowych
tekst i fot. mat. partnera
Zobacz: O hrubieszowskim zespole Hubal w Katolickim Radio Zamość