Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik Zakładu Usług Komunalnych.
Miejsce pracy: Hrubieszów
Główne zadania na stanowisku:
- zapewnienie ciągłości pracy Zakładu Usług Komunalnych zgodnie z przepisami prawa krajowego oraz Unii Europejskiej,
- zarządzanie procesem gospodarki odpadami w zakresie usług świadczonych przez Spółkę, zapewnienie właściwej organizacji i funkcjonowania Zakładu,
- racjonalne gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi
w dyspozycji Zakładu, opracowywanie planu finansowego Zakładu i przedkładania sprawozdań z ich wykonania, - aktualizacja oraz bieżące opracowywanie wewnętrznych i zewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Zakładu,
- organizowane pracy, nadzorowanie stanowisk pracy: wydawanie dyspozycji pracownikom podległym, kontrola wykonania oraz rozliczanie pracy podległych pracowników,
- bieżące sporządzanie, rozliczanie, kontrolowanie, ewidencjonowanie
i przechowywanie dokumentacji z pracy pojazdów samochodowych i sprzętu min: karta drogowa, raport pracy sprzętu, rozliczenia, - sporządzanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji pojazdów samochodowych i sprzętu będących w posiadaniu Zakładu,
- sporządzanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych, podręcznego sprzętu i wyposażenia,
- prowadzenie magazynu podręcznego, prowadzenie ewidencji pobranych
i zakupionych pojemników i materiałów, - bieżące sporządzanie dokumentów finansowo-księgowych w zakresu działalności Zakładu,
- opracowywanie zestawień pracy pojazdów, sprzętu, transportu i przekazywania odpadów stałych i płynnych zgodnie z przepisami prawa, do analiz oraz sporządzanie sprawozdawczości,
- opracowywanie harmonogramów odbioru odpadów i ich stała aktualizacja.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: gospodarki odpadami, gospodarki komunalnej, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- doświadczenie w realizacji zadań inwestycyjnych,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz inicjowania rozwiązań,
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi,
- umiejętność planowania i organizacji pracy w zespole,
- kultura osobista, komunikatywność, kreatywnoś,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz samodzielność i skrupulatność
w wykonywaniu obowiązków, - znajomość obsługi komputera (Windows, Office, Internet, poczta elektroniczna),
w tym dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego i doświadczenie
w obsłudze baz danych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- prawo jazdy kategorii B,
- odpowiedzialność,
- odporność na stres.
Dodatkowymi atutami będą:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- wiedza w zakresie ewidencji środków trwałych, budżetowania, gospodarki odpadami, sprawozdawczości,
- znajomość branży transportowej,
- podstawowa wiedza z zakresu budowy i eksploatacji samochodów ciężarowych,
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
- znajomość prawa budowlanego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie lub osobiste składanie dokumentów – CV wraz z listem motywacyjnym na sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy, zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od dnia zakończenia rekrutacji.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
(PGKiM)