Gmina Miejska Hrubieszów została wyróżniona w ogólnopolskim konkursie, który odbył się podczas tegorocznych targów kultury i promocji miast i regionów „Poloniada” w Płocku.
W miniony weekend prezentowało tam swoją ofertę 40 samorządów z całego kraju, ale to Hrubieszów zajął pierwsze miejsce w kategorii „Kreator promocji”, pokonując na przykład Białystok, Grudziądz, Mielno czy Olsztyn.
W ramach realizowanego od kilku lat projektu „Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania”, miasto Hrubieszów prezentowało w Płocku markę Gotania, która cieszyła się dużym powodzeniem wśród odwiedzających targi. Potwierdzeniem tych ocen było przyznanie pierwszego miejsca i nagrody podczas „Gali Kogutów”, kończącej płocką imprezę.
Hrubieszowscy samorządowcy cieszą się z wyróżnienia i wierzą, że wyniki konkursów i udział w targach, zaprocentują w niedalekiej przyszłości większym zainteresowaniem miastem i regionem wśród turystów z różnych części kraju.
Pełna lista laureatów „Gali Kogutów” Poloniady 2014:
Lider Promocji
I miejsce
Województwo Lubelskie
Lubelskie – Smakuj życie
W ramach kampanii wyprodukowano spoty reklamowe:
http://www.youtube.com/watch?v=OG9r0nw_-YI Lubelskie na chwilę lub na dłużej
http://www.youtube.com/watch?v=1y3AgUS3TY4 Gospodarka i innowacja
http://www.youtube.com/watch?v=qnsVpShWn8c Spot reklamowy kampanii Regionalnego Programu Operacyjnego WL w 2013 roku
II miejsce
Miasto Sandomierz
Kampania wizerunkowa wynikająca ze współpracy przy realizacji serialu „Ojciec Mateusz”
III miejsce
Miasto Iława
Za kampanię promocyjną – Jeziorak jednym z 7 nowych cudów Polski
Wydawnictwo Promocyjne
I miejsce
Miasto Częstochowa
„Jasne, że Częstochowa” – bezpłatny miesięcznik Miasta Częstochowy
II miejsce
Miasto Kalisz
Kalisia Nowa …o Kaliszu z kulturą
III miejsce
Miasto Płock
MiastO! Żyje
Najlepsze hasło reklamowe
I miejsce
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
„Szczęśliwego Nowego Dworu!”
II miejsce
Stowarzyszenie turystyczne Kaszuby Północne
„Błękitna Norda – morze inspiracji”
III miejsce
Powiat Płock
„Powiat Płocki dobrze ułożony”
Video – reklama roku
I miejsce
Miasto Białystok
Original Source Up To Date Festival
http://www.youtube.com/watch?v=czYheeRw5I0
http://www.youtube.com/watch?v=6tkLPNcMu2U
http://www.youtube.com/watch?v=403ZDwJ9QrE
http://www.youtube.com/watch?v=2qzNEu4z8XI
II miejsce
Stowarzyszenie turystyczne Kaszuby Północne
„Kaszuby północne – Morze inspiracji”
http://www.youtube.com/watch?v=MsbJkcUFu-M długa wersja
http://www.youtube.com/watch?v=g-K4laJbi5c krótka wersja
http://www.kaszubypolnocne.pl/index.html
III miejsce
Miasto Bielsko-Biała
„Bielsko-Biała. Wyobraź sobie miasto …”
http://www.youtube.com/watch?v=udhHUBgyIA0
Kreator Promocji
I miejsce
Miasto Hrubieszów
„Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania”
II miejsce
Miasto Olsztyn
„Olsztyn. Aktywnie!”
III miejsce
Miasto Wągrowiec
Projekt: Wągrowiec perłą w koronie jezior – promocja walorów turystycznych miasta
Hasło promocyjne – „Wągrowiec. Wyzwala energię”
Gadżet promocyjny: kawa cystersko-pałucka
Lider Kultury
I miejsce
Miasto Tarnów
Tarnów
II miejsce
Miasto Tarnobrzeg
http://www.tarnobrzeg.pl/web/guest
III miejsce
Miasto Oława
Najważniejsze wydarzenie kulturalne
I miejsce
Miasto Kalisz
Międzynarodowy Festiwal Pianistów Jazzowych w Kaliszu
II miejsce
Miasto Rzeszów
Wschód Kultury – Europejski Stadion Kultury
III miejsce
Miasto Słubice
Międzynarodowy Festiwal Sztuki „Most/ Die Brücke” Energia dla Sztuki
Festiwal roku
I miejsce
Miasto Płock
Festiwal Audioriver
II miejsce
Miasto Sieradz
Sieradz Open Hair Festival
III miejsce
Miasto Suwałki
Suwałki Blues Festival
Kreator kultury
I miejsce
Miasto Gorzów
http://www.gorzow.pl/przystan/kultura
II miejsce
Miasto Puławy
Puławoaktywni
https://www.facebook.com/pulawoaktywni
III miejsce
Miasto Ustronie Morskie
Warsztaty Satyry i Karykatury „MORKA”
http://www.youtube.com/watch?v=HGkOU0P1b1Q
źródło i fot: ias24.eu, UM Hrubieszów, Poloniada 2014