22 grudnia 2024

Zakup nowej przenośnej sceny

Hrubieszów

Reklamy

Urząd Miasta Hrubieszowa, w związku z organizacją imprezy pod nazwą Międzynarodowy Festiwal Kultury Antycznej GOTANIA planuje zakup namiotu oraz sceny zamontowanej na specjalistycznej przyczepie wraz z oświetleniem scenicznym i sprzętem nagłośnieniowym.

O G Ł O S Z E N I E

Reklamy

GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW
22-500 Hrubieszów ul. Mjr H. Dobrzańskiego „Hubala” 1
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY PN:

Reklamy

ZAKUP NAMIOTU ORAZ SCENY MOBILNEJ ZAMONTOWANEJ NA SPECJALISTYCZNEJ PRZYCZEPIE WRAZ Z OŚWIETLENIEM SCENICZNYM I SPRZĘTEM NAGŁOŚNIENIOWYM W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA – CYKL IMPREZ PROMUJĄCYCH REGION LUBELSKI
OGŁOSZENIE UKAZAŁO SIĘ W BZP
Numer ogłoszenia: 127223 – 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego „Hubala” 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP NAMIOTU ORAZ SCENY MOBILNEJ ZAMONTOWANEJ NA SPECJALISTYCZNEJ PRZYCZEPIE WRAZ Z OŚWIETLENIEM SCENICZNYM I SPRZĘTEM NAGŁOŚNIENIOWYM W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL KULTURY ANTYCZNEJ GOTANIA – CYKL IMPREZ PROMUJĄCYCH REGION LUBELSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup namiotu oraz sceny zamontowanej na specjalistycznej przyczepie wraz z oświetleniem scenicznym i sprzętem nagłośnieniowym. Zestaw estradowy (scena), w skład którego wchodzi : – scena mobilna o wymiarach 7,5m x 6m x 4,6 m – sprzęt nagłośnieniowy o łącznej mocy 10.000 W – sprzęt oświetleniowy – sceniczny o łącznej mocy 12.000 W Wymagania dotyczące sceny mobilnej: – długość sceny wraz z zadaszeniem 7,5 m – 8,0 m, – szerokość sceny minimum 6 m, – wysokość sceny minimum 4 m, – wysokość od podłoża do sceny 1 m – 1,3 m, – rama przyczepy powinna być zbudowana z profili stalowych, podparta na dwóch osiach konstrukcyjnych, a całość ustawiona i wyprofilowana za pomocą podpór i zabezpieczona antykorozyjnie, – podest sceniczny winien składać z 2 do 4 części z których jedna na stałe mocowana do ramy – 500 kg/m2, – podłoga winna być wykonana z płyty antypoślizgowej, wodoodpornej, atestowanej, – dach winien być z 2 do 4 części z profili aluminiowych, pokrytych PCV lub materiałem równoważnym i podnoszony za pomocą siłowników hydraulicznych do wysokości maksymalnej (Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza aby dach był wykonany z elementów stalowych oraz nie dopuszcza zastosowania wciągników liniowych podnoszących dach sceny), dopuszczalne obciążenie dachu 300 kg – na przednie i tylne skrzydło zadaszenia,1000 kg – na część środkową zadaszenia, – trzy ścianki boczne nieprzezroczyste , – dodatkowe trzy ścianki boczne przepuszczające powietrze (siatka) – schody z poręczami do wejścia na scenę, – barierki zabezpieczające boki i tył podestu, – przyczepa winna być wyposażona w hamulec najazdowy, – gwarancja minimum 3 lata, – kolor zielony lub niebieski, – atesty i certyfikaty na wszystkie użyte materiały, – przyczepa ze sceną mobilna winna spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu – dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, katalogu części zamiennych, skrzynki narzędziowej wraz z zestawem narzędzi, kluczy do kół, koła zapasowego, gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, świadectwa homologacji dla przyczepy specjalistycznej ze sceną mobilną, – zabezpieczona przed dostępem osób trzecich, – przyczepa jednoosiowa, – bezpłatne szkolenie dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego – dostarczenie instrukcji obsługi, – serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, – atesty i certyfikaty na wszystkie użyte materiały, – atest lub świadectwo potwierdzające parametry wytrzymałościowe konstrukcji podane przez producenta sceny mobilnej (obciążalność podestów i elementów nośnych dachu) Wymagania dotyczące oświetlenia: – reflektory PAR 64 24 szt., – palniki 500W/ PAR 64 24 szt., – listwy połączeniowe/karting 4 szt., – zestaw filtrów kolorowych – dimer 6 kanałów – dimer sterujący odpowiedniej mocy DMX – stół mikserski oświetleniowy z programatorem – rack transportowy na stół oświetleniowy – mikser oświetleniowy DMX 3/5 pin min 24 kanały sterujące – rampy/ listwy montażowe – racky transportowe – okablowanie DMX sterujące – okablowanie elektryczne zasilające – zestaw filtrów Wymagania dotyczące nagłośnienia: – kolumny estradowe o łącznej mocy 10.000 W RMS (uznanej marki JBL, Dynacord, Meyer Sound itd.) – 8 szt. – kolumny monitorowe o łącznej mocy min 3000 W RMS (uznanej marki JBL, Dynacord, Meyer Sound itd.) – 4 szt. – zestaw minimum dwudrożny w oparciu o crossover min. dwudrożny – końcówki mocy o łącznej mocy 10.000 W RMS (uznanej marki JBL, Dynacord, Crown, Yamaha itd.) – 5 szt. – konsoleta min 24 kanały wlotowe, 4 tory monitorowe z filtrami fitbeck, dwa przestrajalne efekty pogłosowe, korektor graficzny z min jednym środkiem parametrycznym, korektor graficzny zbiorczy (uznanej marki Yamaha, Dynacord, Soundcraft itd.) – 1 szt. – mikrofony przewodowe dynamiczne (uznanej marki SHURE, Senheiser itd. ) – 12 szt. – mikrofony bezprzewodowe (mikroport), uznanej marki SHURE, Senheiser itd. – 2 szt. – mikrofony bezprzewodowe dynamiczne (uznanej marki SHURE, Senheiser itd.) – 2 szt. – mikrofony pojemnościowe (uznanej marki AKG, SHURE, Senheiser itd.) – 6 szt. – kable mikrofonowe 10-metrowe – 18 szt. – kable mikrofonowe 3-metrowe – 4 szt. – Racky transportowe ze sklejki wodoodpornej na aluminiowych profilach i metalowych okuciach z kółkami – multicore na bębnie min. 24/4 o długości 50m – 1 szt. – statywy mikrofonowe metalowe z uchwytami do mikrofonów – 6 szt. – panel frontowy do racka końcówek mocy – 1 szt. – odtwarzacz CD/MP3 z możliwością odtwarzania z nośnika USB – 1 szt. – podesty sceniczne bitek ze o konstrukcji aluminiowej ze sklejką wodoodporną antypoślizgowa o wymiarze 2m x 1m i nogami teleskopowymi – 2 szt. – okablowanie mikrofonowe (kable mikrofonowe 10m – XLR 6 szt., kable mikrofonowe 5m – XLR 6 szt., – okablowanie głośnikowe (kable instrumentowe 7m JACK – XLR 4 szt., kable kolumnowe SPIKON 12 – 12 szt.,) – okablowanie elektryczne (kabel zasilający o przekroju 3×2,5 – 10m i 30 m) – okablowanie systemowe Zakup namiotu/hali namiotowej Przeznaczenie wielofunkcyjne: do organizowania dużych imprez, targów, wystaw oraz akcji promocyjnych. Specyfikacja techniczna: – wymiary minimalne: szerokość 12 m, długość 30 m, – długość segmentu min. 5,0 m – Pochylenie dachu: 18 stopni – Wysokość ściany: 2,40 do 3,00 m – Wysokość w szczycie: – / 4,43 / 4,84 / 5,65 m (przy wysokości ściany 2,40 m) 4,63 / 5,03 / 5,44 / 6,25 m (przy wysokości ściany 3,00 m) – Profil ramy: 170 x 88 x 3,00 mm albo 176 x 90 x 4,00/6,00 mm – Profil okapowy: 85 x 90 x 3,00 mm – Profil łącznikowy: 60 x 60 x 2,00 mm – Profil kalenicowy: 70 x 70 x 2,50 mm – Napięcie powierzchni dachu: spandor gumowy lub pasy naciągowe – rodzaj poszycia ścian i dachu: tkanina pokryta obustronnie PCV, zabezpieczona antygrzybicznie, o gramaturze 650 g/m² lub równoważnej, odporna na promienie UV, trudnopalna według DIN 41 02 B 1, posiadająca atesty/certyfikaty p. poż. Ściany hali z wywietrznikami (okna witrażowe). Kolor – zielony lub niebieski. – konstrukcja panelowa z profili aluminiowych, profili stalowych cynkowanych ogniowo lub równoważnych -umieszczenie informacji reklamowej (logotypy) wg projektu określonego przez Zamawiającego – wykonanie podłoża (podłoga z paneli drewnianych lub tworzywa sztucznego) w dwóch segmentach Wszystkie materiały użyte do wykonania namiotu powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego – Urząd Miasta Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymaga się, aby kolor sceny odpowiadał kolorowi namiotu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.20-8, 31.52.70.00-6, 31.52.72.00-8, 32.34.24.00-6, 32.34.24.10-9, 32.35.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców – załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie – Wydział Promocji i Rozwoju Gospodarczego – pok. nr 11 ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat)
ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa II Infrastruktura Ekonomiczna Działanie 2.4 – Marketing Gospodarczy Schemat B.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

BURMISTRZ MIASTA

(-) Tadeusz Garaj