Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie Ogłosił nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów.
Dokumenty aplikacyjne można składać do dnia 18.12.2020r.
Wymagania niezbędne dla kandydatów:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.
3. Co najmniej 5 letni staż pracy związany z realizacją budowy, modernizacji oraz remontów dróg.
4. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
5. Obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282).
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
8. Nieposzlakowana opinia.
9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
10. Wymagana znajomość przepisów prawa wynikające z następujących ustaw: o pracownikach samorządowych, o drogach publicznych, o zamówieniach publicznych, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego, prawo o ruchu drogowym.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
2. Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
3. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku w zakresie powierzonych zadań,
4. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
5. Samodzielność i odpowiedzialność,
6. Wysoka kultura osobista, odporność na stres,
7. Umiejętność interpretacji przepisów prawa.
Pełna treść ogłoszenia o naborze »