We wtorek – 21 stycznia i czwartek – 23 stycznia zapraszamy dzieci i młodzież szkolną na zawody „Ferie na Lodowisku”. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody.
REGULAMIN zawodów „Ferie na lodowisku”
Termin i miejsce:
wtorek 21 stycznia oraz czwartek 23 stycznia. godz. 11:00 – Lodowisko na Rynku Miejskim
Organizator:
Hrubieszowski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Warunki uczestnictwa:
– zgłoszenia odbywają się w dniu imprezy u organizatorów, przy lodowisku, od godz. 9:00,
– każdy zawodnik, który ukończył 18 lat, zobowiązany jest wypełnić oświadczenie i przedstawić dokument tożsamości zaświadczający o ukończeniu 18 lat,
– uczestnicy ze szkół podstawowych oraz ze szkół średnich, którzy nie ukończyli 18 roku życia zobowiązani są dostarczyć pisemną zgodę rodziców, lub pełnoletniego opiekuna na udział podopiecznego w zawodach – (załącznik nr 1 do regulaminu – dostępny na fanpage’u HOSiRu na Facebooku oraz u kierownika lodowiska),
Obowiązkowe jest używanie kasków – uczestnicy bez kasków nie będą dopuszczeni do imprezy.
Zalecane jest używanie nałokietników, nakolanników i innych ochraniaczy w celu zabezpieczenia się przed skutkami ewentualnych upadków, udział w zawodach jest bezpłatny i odbywa się na własną odpowiedzialność.
Zasady rozgrywania
Przejazdy na czas dokoła lodowiska.
Kategorie i dystans
Szkoły podstawowe
klasy 1-3 – 2 okrążenia
klasy 4-6 – 3 okrążenia
klasy 7-8 – 4 okrążenia
Szkoły ponadpodstawowe – 5 okrążeń.
Program zawodów
zapisy – od godz. 09:00,
klasy 1-3 – 11:00
klasy 4-6 – 11:30
klasy 7-8 – 12:00
Szkoły ponadpodstawowe – 12:00.
Godziny poszczególnych przejazdów mogą ulec zmianie ze względu na ilość uczestników.
Nagrody
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach wiekowych otrzymają koszulki sportowe.
Postanowienia końcowe
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione w trakcie trwania pokazu.
Każdy uczestnik zobowiązany jest do szczególnej dbałości o bezpieczeństwo podczas obecności na lodowisku.
Wszystkie sporne kwestie nie objęte tym regulaminem będzie rozstrzygał organizator.
Oświadczenie rodzica / opiekuna, plik odt. >>