Władze gminy Dołhobyczów poinformowały wczoraj, że od 19 października budynki Urzędu Gminy Dołhobyczów są dostępne wyłącznie dla pracowników.
Władze gminy proszą, by załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie i apelują, by z urzędnikami kontaktować się za pośrednictwem internetu lub telefonicznie:
telefon kontaktowy do Urzędu: (84) 65 32 524
e-mail: sekretariat@dolhobyczow.pl
adres skrzynki ePUAP: /u1y8eje69b/skrytka
SKŁADANIE DOKUMENTÓW
Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Gminy Dołhobyczów będzie można złożyć elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie zamkniętej koperty do wystawionej urny umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu. Koperty należy opisać nazwą wydziału oraz opatrzyć numerem telefonu celem sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.
Wyjątkiem będzie rejestracja bieżąca zgonów oraz sporządzanie aktów zgonów. W tych sprawach pracownik Urzędu Stanu Cywilnego będzie przyjmował osobiście na parterze Urzędu w następujący sposób:
przyjęcie dokumentów od interesanta na parterze budynku;
sporządzenie aktu zgonu na stanowisku pracy bez udziału interesanta;
wydanie aktu zgonu na parterze budynku.
WZORY PISM, OBSŁUGA ZDALNA, ODPOWIEDZI
Wnioski i dokumenty są do pobrania na stronie internetowej Urzędu Gminy w zakładce pliki do pobrania http://www.dolhobyczow.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=39&strona=1
Wszelkie informacje czy pomoc w uzupełnieniu dokumentów urzędnicy będą udzielać telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Wykaz wszystkich telefonów jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy.
O decyzji mieszkańcy będą informowani telefonicznie, a jej przekazanie nastąpi za pośrednictwem operatora pocztowego, z zastrzeżeniem szczególnych przypadków.
Wszelkie opłaty związane z załatwianymi sprawami można realizować przelewami bankowymi albo pocztowymi.
Wykaz numerów kont bankowych:
Podatki: 50 9603 0006 2001 0000 0433 0001
Odpady: 26 9603 0006 2001 0000 0433 0045
Inne opłaty: 50 9603 0006 2001 0000 0433 0001
źródło: Urząd Gminy Dołhobyczów