Ogłoszenie Wójta Gminy Werbkowice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. księgowości budżetowej.
Wójt Gminy Werbkowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. księgowości budżetowej.
Oferowane stanowisko: Inspektor ds. księgowości budżetowej (1 etat)
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Werbkowice
ul. Zamojska 1
22-550 Werbkowice
Data ogłoszenia naboru: 11.05.2012 r.
Termin składania dokumentów: 25.05.2012 r. godz. 15.00
Wymagane wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym lub prawniczym
Wymagania związane ze stanowiskiem:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:
1.Wymagania niezbędne:
– obywatelstwo polskie,
– posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za przestępstwa umyślne,
– nieposzlakowana opinia,
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
– ukończone studia wyższe;
-
ekonomiczne,
-
lub administracyjne wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomii lub finansów lub rachunkowości,
-
lub prawnicze wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomii lub finansów lub rachunkowości,
– doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy,
– znajomość ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego,zasad rachunkowości budżetowej, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.
2.Wymagania dodatkowe:
– umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
– odpowiedzialność za swoją pracę i staranność w jej wykonaniu,
– umiejętność obsługi komputera, praca w systemie Windows, obsługa pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny),
– znajomość obsługi programów finansowo-księgowych (wskazane Bestia, Vendis)
– samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1/ prowadzenie rozliczeń finansowych środków pozyskanych z UE,
2/ naliczanie dotacji dla podmiotów innych niż jednostka samorządu terytorialnego prowadzących szkoły oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem dotacji,
3/ księgowanie dokumentów księgowych zatwierdzonych do ujęcia w księgach rachunkowych,
4/uzgadnianie dochodów podatkowych z księgowości podatkowej ( przepisów, odpisów,,wpłat)
5/ sporządzanie przelewów w formie elektronicznej,
6/uzgadnianie pozostałych dochodów budżetowych na kontach analitycznych z kontami syntetycznymi,
7/sporządzanie sprawozdań z wykonywanych dochodów budżetowych,
8/inwentaryzacja kont rozrachunkowych na koniec każdego okresu sprawozdawczego w jednostce oraz budżecie Gminy,
9/Prowadzenie rejestru VAT sprzedaży, sporządzanie comiesięcznych deklaracji VAT -7,
10/Prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych w użytkowaniu, wartości niematerialnych i prawnych,
Wymagane dokumenty:
1/ Życiorys (CV),
2/ list motywacyjny,
3/ kserokopie dokumentów poświadczające wykształcenie – / dyplomy, świadectwa /,
4/ kserokopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie, doświadczenie – /świadectwa pracy, oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy /,
5/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6/ oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji,
7/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
8/zaświadczenie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
9/ kwestionariusz osobowy,
10/ oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
11/inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Werbkowice pokój nr 3 lub przesłać pocztą na adres UG Werbkowice, ul. Zamojska 1 22-550 Werbkowice z dopiskiem, ,Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze -„Inspektor ds. księgowości budżetowej” w terminie do 25 maja 2012 roku, do godz.15.00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwagi:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
www.bip.werbkowice.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Werbkowice.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pan Sławomir Bednarczuk – Sekretarz Gminy Werbkowice, tel. 084 6572080 wew. 34.
Kwestionariusz osobowy kandydata jest dostępny w sekretariacie UG Werbkowice ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice pok. nr 3 oraz na stronie BIP Urzędu Gminy Werbkowice jako załącznik do ogłoszenia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r . Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
Kserokopie składanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Werbkowice, dn. 11.05.2012 r.