W dniu 28.02.2008 r. o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie odbędzie się XIV Sesja Rady Powiatu.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XIII Sesji Rady Powiatu z dnia 28 grudnia 2007 r.
5. Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu oraz informacja o działalności Zarządu w okresie między sesjami.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia informacji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o stanie bezpieczeństwa sanitarnego powiatu hrubieszowskiego za 2007 r.
– wystąpienie Starosty,
– dyskusja,
– podjęcie uchwały.
7. Rozpatrzenie rocznego sprawozdania z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów za 2007 r.
– wystąpienie Starosty,
– dyskusja,
– podjęcie uchwały.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Hrubieszowskim na 2008 r.
– wystąpienie Starosty,
– dyskusja,
– podjęcie uchwały.
9. Rozpatrzenie regulaminu określającego wysokość stawek oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw, a także wysokość i warunki wypłacania dodatku mieszkaniowego i dodatku wiejskiego.
– wystąpienie Starosty,
– dyskusja,
– podjęcie uchwały.
10. Rozpatrzenie propozycji zmian w budżecie powiatu na 2008 r.
– wystąpienie Starosty,
– dyskusja,
– podjęcie uchwały.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przeznaczenia do zbycia nieruchomości w Turkowicach.
– wystąpienie Starosty,
– dyskusja,
– podjęcie uchwały.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie delegowania radnych powiatu do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
– wystąpienie Przewodniczącego Rady,
– dyskusja,
– podjęcie uchwały.
13. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi na interpelacje.
14. Wnioski i oświadczenia radnych.
15. Zakończenie obrad.