26 kwietnia 2024

Dwójka: Czerwcowe wycieczki

Wycieczka do Stadniny „Pod Lasem”

Uczniowie klasy 1D pod opieką wychowawczyni Danuty Pirogowicz i pani pedagog Joanny Puczkowskiej 8 czerwca 2015 r. miło i aktywnie spędzili czas na wycieczce w stadninie koni w Dąbrowie Tomaszowskiej.

Kilkugodzinny pobyt w Stadninie „Pod Lasem” był okazją do wspaniałej zabawy i przeżycia nowych doświadczeń. Dzieci poznały pracę garncarza oraz same mogły próbować lepić naczynia gliniane. Wiele radości przyniosły przejażdżki na kucyku oraz tramwajem konnym, a także zabawy na trampolinie.

Wszyscy wrócili szczęśliwi i zadowoleni po aktywnym wypoczynku wśród przyrody Roztocza.

Tekst: Danuta Pirogowicz

Zdjęcia »

***

Wycieczka klasy 3A i 4B do Łańcuta

We wtorek 9 czerwca, punktualnie o godzinie 6.40 zebraliśmy się na parkingu szkolnym. W wycieczce uczestniczyli uczniowie klas 3A i 4B pod opieką pań wychowawczyń, pani Marty Piątkowskiej – Mazurek i pani Anny Witolskiej oraz pań Anny Olejarz i Moniki Gielety.

O godzinie 7.00 wyruszyliśmy do Łańcuta. Podróż trwała ponad trzy godziny, ale upłynęła w wesołej i miłej atmosferze. Gdy dotarliśmy na miejsce alejkami parkowymi podziwiając otaczającą nas roślinność, udaliśmy się wspólnie z panią przewodnik do pałacowych wnętrz. Pomieszczenia urządzone były bogato i z dużym wyczuciem stylu. Każdy pokój posiadał swój wyrazisty charakter. Kolejnym punktem nasze wycieczki była oranżeria, która zrobiła na nas duże wrażenie. Następnie zwiedziliśmy powozownię, gdzie ujrzeliśmy różne powozy, sanie, karawan. Wyczerpani ogromem wrażeń udaliśmy się na obiad do „Restauracji Zamkowa”. Po sytym obiedzie mogliśmy kontynuować nasz pobyt w Łańcucie. Wyruszyliśmy do storczykarni, gdzie mogliśmy podziwiać wiele gatunków storczyków, a nawet zakupić pamiątkowe okazy.

Około godziny 16.00 wyruszyliśmy w drogę powrotną. Po ciekawej i humorystycznej podróży szczęśliwie dotarliśmy do Hrubieszowa, gdzie czekali już na nas stęsknieni rodzice.

Wrażenia i emocje, których doświadczyliśmy podczas tej wycieczki na długo pozostaną w naszej pamięci.

Uczniowie klasy 4B, uczestnicy wycieczki do Łańcuta, wzięli udział w „Konkursie na najciekawsze sprawozdanie z wycieczki szkolnej”.

Pierwsze miejsce zajęła Magda Pirogowicz, której sprawozdanie możemy przeczytać.
Drugie miejsce zajęli: Milena Węgorek, Mateusz Klamer;
Trzecie miejsce: Weronika Mil, Michał Jóźwiak.