Urząd Miasta Hrubieszów ogłosił nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora do spraw inwestycji i rewitalizacji.
Niezbędne wymagania stawiane wobec kandydatów to:
1) posiadanie wykształcenia wyższego w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce na kierunku
budownictwo;
2) staż pracy min. 3 lata;
3) posiadanie obywatelstwa polskiego (pod warunkiem znajomości języka polskiego o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 305);
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym;
7) nieposzlakowana opinia.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych;
2) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji z zakresu działania archiwów zakładowych;
3) znajomość programów do kosztorysowania, projektowania.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Miasta Hrubieszów lub przesłać drogą pocztową w terminie do dnia 8 listopada 2021 r.
Szczegóły ogłoszenia o naborze »
(info: BIP)
Zobacz też: