Personalizacja to jeden z kluczowych w e-commerce trendów, którym branża będzie żyć przez nadchodzące miesiące i lata. Dziś, gdy konkurencja na rynku jest ogromna, tym co wyróżnia nas w oczach klienta, jest unikalne doświadczenie i budowanie indywidualnej, opartej na zaufaniu relacji. W jaki sposób możemy wykorzystać naklejki, by wyróżnić się w 2019 roku i zdobyć lojalność konsumentów?
Personalizacja w relacji B2C
Naklejki personalizowane to świetny sposób na wzmocnienie relacji z klientami i najmodniejszy trend w pakowaniu zamówień ostatnich lat. Naklejki spójne z Twoją identyfikacją wizualną są jednocześnie sposobem na wyrażenie bliskich Twojej marce wartości. Mogą być więc doskonałym łącznikiem pomiędzy firmą, a klientami. Dodane do paczki z zamówieniem są miłym gadżetem, a jednocześnie nieinwazyjnym nośnikiem reklamowym. Wybieraj wzory, motywy i hasła zgodne z DNA Twojej marki, ale także trendami i gustem Twoich klientów. Jeśli oferujesz produkty skierowane do zupełnie różnych grup docelowych, przygotuj kilka wzorów i wybieraj je w zależności od produktów, jakie znalazły się w koszyku Twojego klienta!
Tego typu upominki w przypadku wielu branż i firm mogą stać się także sposobem na bezpłatną reklamę. Jeśli Twoja marka ma potencjał, by zbudować ze swoimi odbiorcami bliską relację opartą na podzielaniu tych samych wartości i stylu życia – wykorzystaj to! Jeśli Twoi klienci będą chcieli podkreślić sympatię dla marki i pokazać naklejki np. w swoich social mediach, zyskasz cenną promocję w postaci tzw. user generated content, czyli treści reklamowych stworzonych bezinteresownie przez samych odbiorców!
Dlaczego branding jest ważny?
Równie ważny co zawartość opakowania jest także jego wygląd zewnętrzny. To pierwsze, co widzi klient i zarazem pierwszy jego kontakt bezpośrednio z produktem. Oczywiście budowanie relacji zaczyna się dużo, dużo wcześniej: podczas zakupów na stronie internetowej, poprzez kontynuowanie procesu drogą mailową, newslettery i powiadomienia o wysyłce. Moment, w którym odbiorca bierze paczkę w ręce, jest jednym z ważniejszych – dlatego tak ważne jest, by produkty zawsze były zapakowane w estetyczny i bezpieczny sposób. Doskonałym sposobem na wykorzystanie tego faktu i wyróżnienie się są naklejki i taśmy z logo firmy, którymi możemy ozdobić karton.
Wykorzystaj kontekst i baw się formą – niech naklejki mówią językiem Twoich klientów i witają ich w pierwszych minutach kontaktu z produktem.
Sklep z naklejkami naklejkon.pl oferuje szereg rodzajów naklejek, w tym naklejki foliowe czy naklejki papierowe, które możesz wykorzystać w swoim biznesie e-commerce. Jeśli nie masz czasu na przygotowanie własnych naklejek – z pomocą przychodzą dostępne gotowe, uniwersalne wzory.
(tekst i fot. mat. sponsora)