Opracowany został hrubieszowski „Kodeks Reklamowy”. Jest to poradnik dobrych praktyk oraz zbiór informacji przeznaczony dla właścicieli i najemców lokali, którzy posiadają, bądź chcą umieścić szyldy sklepowe, tablice i urządzenia reklamowe na elewacjach budynków w części Śródmieścia Hrubieszowa.
Na stronie Urzędu Miasta Hrubieszów czytamy:
Głównym celem Kodeksu Reklamowego jest poprawa estetyki oraz uporządkowanie przestrzeni publicznej w naszym mieście. Obecny chaos reklamowy, który często niekorzystnie wpływa na wizerunek Hrubieszowa, może zostać skutecznie rozwiązany dzięki nowym wytycznym i standardom.
Kodeks Reklamowy stanowi cenny przewodnik dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoje usługi i produkty, jednocześnie szanując estetykę otoczenia. Zawarte w nim zasady pomogą właścicielom i najemcom lokali dokonać świadomego wyboru form i sposobów umieszczania reklam, które harmonijnie wpiszą się w charakter architektoniczny Śródmieścia.
Dzięki nowemu „Kodeksowi Reklamowemu”, Hrubieszów staje się przykładem miasta, które dba o harmonię między reklamami a otoczeniem, przyczyniając się do poprawy wizerunku i atrakcyjności naszej przestrzeni publicznej.
Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z Kodeksem Reklamowym oraz do wdrożenia jego zaleceń w celu tworzenia piękniejszego i bardziej uporządkowanego Śródmieścia Hrubieszowa.
Kodeks Reklamowy do pobrania →
źródło, grafika: UM Hrubieszów