Komendant Powiatowy Policji w Hrubieszowie poszukuje kandydata na stanowisko: inspektora ds. obsługi sekretariatu Zespół Wspomagający. Termin składania dokumentów upływa 16 stycznia 2017 roku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
WYMIAR ETATU: 1
Liczba stanowisk pracy: 1.
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie
Miejsce wykonywania pracy:
Hrubieszów
ul. Narutowicz 20, 22-500 Hrubieszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie kancelarii jawnej Komendy,
• zapewnienie obrotu korespondencji jawnej dla Policji,
• ewidencjonowanie, gromadzenie, aktualizowanie i udostępnianie jawnych aktów prawnych,
• zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników z aktami prawnymi,
• przygotowywanie narad i odpraw zwoływanych przez Komendanta Powiatowego,
• archiwizowanie wytworzonych dokumentów,
• obsługa kierownictwa KPP w zakresie sporządzania pism,
Warunki Pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Obsługa sekretariatu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku niedostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Praca związana z obsługa sekretariatu, między innymi przy komputerze powyżej połowy ustawowego czasu pracy. Stała obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
ni e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: brak wymagań lat pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
* znajomość zasad komunikacji społecznej
wymagania dodatkowe
• kierunek administracja lub prawo
• kurs sekretarek lub asystentów kierowników,
• miła aparycja,
• doświadczenie zawodowe 3miesiące pracy na podobnym stanowisku pracy,
• przeszkolenie w pracy biurowej,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Termin składania dokumentów:
16 stycznia 2017 roku
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie
ul. Narutowicza 20, 22-500 Hrubieszów z dopiskiem „oferta pracy-inspektor”
Inne informacje:
Oferty przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data wpływu). Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie. Oferty odrzucone zostaną zarchiwizowane.
Dodatkowe informacje: (0…84) 696-62-15.
źródło: KPP Hrubieszów