Hrubieszów
Burmistrz Miasta Hrubieszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko sekretarza miasta. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 24 stycznia 2011 r.
u>OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA HRUBIESZOWA
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta, ul. mjr H. Dobrzańskiego „Hubala” 1, 22-500
Hrubieszów.
II. Stanowisko urzędnicze: sekretarz miasta
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) staż pracy zgodnie a art. 5 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
6) wykształcenie wyższe,
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) studia podyplomowe w zakresie zarządzania jednostkami organizacyjnymi samorządu,
2) kursy i szkolenia związane z funkcjonowaniem samorządu,
3) biegła znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
4) wiedza z zakresu finansów publicznych,
5) wiedza o Gminie Miejskiej Hrubieszów i jej jednostkach organizacyjnych
6) znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania szkół (ustawa o systemie oświaty, karta nauczyciela)
7) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań,
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) planowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne wydziały i samodzielne stanowiska,
2) nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie,
3) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,
4) sprawowanie nadzoru na przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
5) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów,
6) wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych,
7) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
8) prowadzenie spraw związanych z doborem kadry pracowniczej w Urzędzie i oceną pracowników,
9) opracowywanie projektów regulaminów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,
10) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do Urzędu,
11) sprawowanie nadzoru organizacyjnego nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy,
12) nadzór nad publikacją prawa miejscowego,
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) uwierzytelniony odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać na adres Urząd Miasta ul. mjr H. Dobrzańskiego „Hubala” 1, 22-500 Hrubieszów
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – sekretarz miasta do dnia 24 stycznia 2011 r.