Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze informatyk ds. obsługi projektu. Oferty należy składać w sekretariacie PCPR w Hrubieszowie przy ul. Ceglanej 58/1 w terminie do 23 stycznia 2012 r. do godz. 10.00.
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie w związku z realizacją projektu systemowego „Stajemy się lepsi” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2: Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie ogłasza nabór na stanowisko pracy na czas realizacji projektu w 2012 roku:
– informatyk ds. obsługi projektu, zatrudnienie na 4/5 etatu.
Miejsce wykonywania pracy – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie, ul. Ceglana 58/1, 22-500 Hrubieszów.
I. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na w/w stanowisku:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1.Wymagania konieczne:
– posiada obywatelstwo polskie,
– ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
– posiada wykształcenie wyższe magisterskie informatyczne,
– nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2.Wymagania dodatkowe:
– biegła znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego,
– umiejętność instalacji sprzętu komputerowego i oprogramowania,
– biegła znajomość systemów operacyjnych Windows 2000/XP/Vista/7,
– umiejętność zarządzania i konfiguracji baz danych MySQL,
– umiejętność administrowania systemem zarządzania treścią (CMS)
– biegła znajomość pakietu MS Office 2000/2003/2007,
– dobra znajomość z zakresu funkcjonowania sieci LAN i WAN,
– komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
– systematyczność i dokładność,
– kandydat musi posiadać predyspozycje do sprawowania funkcji urzędnika, w tym
zwłaszcza umiejętność wykonywania czynności administracyjno-biurowych.
II. Główne obowiązki:
– administrowanie, serwis i obsługa techniczna projektu,
– aktualizacja i obsługa strony internetowej PCPR,
– opracowywanie materiałów promocyjnych.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– list motywacyjny,
– życiorys (CV),
– oryginał kwestionariusza osobowego,
– kserokopia dyplomu ukończenia studiów,
– kserokopia świadectw pracy,
– pozostałe dokumenty informujące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach,
referencje, opinie, świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie w/w
wymagań.
– oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystaniu z pełni praw publicznych.
– oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na
proponowanym stanowisku,
– oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz,
że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
IV. Sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „nabór na stanowisko pracy informatyk ds. projektu w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie” w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie pok. Nr 4 ul. Ceglana 58/1, 22-500 Hrubieszów w terminie do 23 stycznia 2012 r. do godz. 10:00.
Kserokopie składanych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone podpisem kandydata oraz podpisaną przez kandydata klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.
V. Inne informacje.
Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Informacja o kandydatach oraz o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Dodatkowych informacji udziela Paweł Walencik, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie, pok. Nr 4, tel. 84 6970783 wew. 34.