26 kwietnia 2024

Przebudowa i modernizacja sali widowiskowo – kinowej HDK

Hrubieszowski Dom Kultury planuje przebudowę i modernizację sali widowiskowo – kinowej. Pierwszy etap, czyli wykonanie dokumentacji projektowej, zostało zaplanowane w okresie od 01.04.2012r. do 30.11.2012r.

W związku z planowanym zamówieniem na usługi wykonania dokumentacji projektowej przebudowy/modernizacji Sali widowiskowo-kinowej Hrubieszowskiego Domu Kultury zwracamy się z prośbą o dokonanie wyceny przedmiotu zamówienia.

W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać projekt przebudowy/modernizacji Sali Widowiskowo-Kinowej z zapleczem technicznym oraz ogólnodostępnym Hrubieszowskiego Domu Kultury, jako całości przystosowanej do realizacji koncertów muzycznych, imprez estradowych, przedstawień artystycznych, imprez okolicznościowych itp. z funkcją sali kinowej. W sali widowiskowej zapewnione zostaną odpowiednie warunki akustyczne poprzez zastosowanie właściwych rozwiązań przestrzennych, technicznych i materiałowych (elementy tłumiące dźwięk na ścianach i suficie).

 

Sala Widowiskowo – Kinowa będzie elementem promocji i prestiżu Miasta oraz ogniwem łączącym społeczność powiatu hrubieszowskiego z współczesnymi i tradycyjnymi formami wydarzeń kulturalnych.

 

ZAKRES OPRACOWANIA DOKUMENTACJI:

1. Dokumentacja budowlana i wykonawcza będzie składać się z niżej wymienionych opracowań branżowych:

–        koncepcja architektoniczna Sali Widowiskowo – Kinowej,

–        architektura,

–        konstrukcja,

–        aranżacja i wyposażenie wnętrz – w tym nietypowe wyposażenie np. meble, kurtyna sceniczna – dodatkowo wyposażone w szkice z wymiarami,

–        audyt akustyczny, w tym opracowanie operatu kinematyki pod kątem sposobu nagłośnienia oraz doboru rodzaju i wielkości profesjonalnego sprzętu i ekranu kinowego,

–        wewnętrzna instalacja komputerowa (logiczna i elektryczna),

–        wewnętrzna instalacja elektryczna, sanitarna, wod – kan, c.o., 

–        wentylacja mechaniczna/ klimatyzacja,

–        wewnętrzna instalacja telefoniczna,

–        instalacja oprzyrządowania sceny (sztangi, okotarowanie, nastawnia świateł)

–        instalacja nagłośnieniowa i oświetleniowa sceny oraz sali widowiskowej, (łącznie z oświetleniem przeszkodowym i ewakuacyjnym),

–        wewnętrzna instalacja przeciwpożarowa oraz instrukcja bezpieczeństwa pożarowego wraz  z wykazem sprzętu p.poż.,

–        inne nie wymienione wyżej projekty, bez których funkcjonowanie Sali widowiskowo – kinowej może być zaburzone,

–        ewentualne usunięcie kolizji sieci projektowanych i istniejących + mapa do celów projektowych,

–        wizualizacja modernizowanego obiektu na nośnikach cyfrowych (CD, DVD) – w związku z potrzebami promocji działania w mediach.

  1. Szczegółowe przedmiary robót wszystkich branż.
  2. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  3. Kosztorysy inwestorskie i zbiorcze zestawienie kosztów.
  4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  5. Wersja elektroniczna – pliki PDF – na płycie CD projektu budowlanego i projektu wykonawczego oraz przedmiary robót wszystkich branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  6. Projekt budowlany opracowany zostanie zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w ilości 6 egzemplarzy, projektu wykonawczego wielobranżowego w ilości 6 egzemplarzy, kompletną wersję elektroniczną na płytach CD w plikach PDF. Dokumentacja elektroniczna projektu budowlanego będzie odzwierciedleniem (skan) dokumentacji projektowej egzemplarza archiwalnego w formie papierowej – z oryginałami opinii, uzgodnień i oświadczeń.
  7. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa zostanie trwale i czytelnie oznaczona (egzemplarze i tomy). Ponadto, 5 komplety egzemplarzy trwale oprawione (w tym komplet egzemplarzy archiwalny), 1 komplet egzemplarzy w sposób umożliwiający wyjmowanie arkuszy (do ewentualnego kserowania pod potrzeby przyszłego przetargu na roboty budowlane).

 

PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU I ZAKRES PRAC BUDOWLANYCH

 

1. W przyjętych rozwiązaniach projektowych uwzględnione zostanie:

a)      dbanie o niskie koszty eksploatacji obiektu poprzez dążenie do energooszczędności, uzyskania niskich wskaźników ciepła grzewczego, zminimalizowania zainstalowanej mocy i zużycia wody, zminimalizowania odpadów i wpływu  na środowisko;

b)      bezpieczeństwo korzystania z obiektu;

c)      bezpieczny i bezkolizyjny ruch użytkowników obiektu (ze szczególnym zwróceniem uwagi na osoby niepełnosprawne) w ciągach komunikacji wewnętrznej;

d)     optymalizacja kosztów wykonania i eksploatacji Sali Widowiskowo-Kinowej z zapleczem technicznym oraz ogólnodostępnym Hrubieszowskiego Domu Kultury;

e)      przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony przed hałasem i komfortu akustycznego.

 

2. W skład obiektu wchodzą:

 

1)      Główna sala widowiskowa: z widownią na 416 miejsc siedzących wraz z częścią techniczną (kino operatornia, sala akustyka i operatora świateł)-  przystosowana do realizacji koncertów muzycznych, imprez estradowych, przedstawień artystycznych, imprez okolicznościowych itp. Sala widowiskowa będzie spełniać również parametry sali kinowej z elektronicznie zwijanym ekranem kinowym. Elementy wyposażenia sceny i sali widowiskowej w tym kotary, oświetlenie, nagłośnienie, będą sterowane elektronicznie z pomieszczenia reżyserki. Sala widowiskowa i reżyserka będą posiadać klimatyzację.  Fotele, wykładzina oraz wykończenie ścian będzie spełniać standardy BHP oraz wykonane zostaną z materiałów wysokiej jakości.

2)      Garderoba przy sali widowiskowej.

3)      Magazyn sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego.

4)      Część ogólnodostępna w tym:

a)      Szatnia,

b)      hall/poczekalnia,

                        b) sanitariaty, w tym sanitariat dla osób niepełnosprawnych.

                       

 

WYPOSAŻENIE OBIEKTU

 

1) Opracowana zostanie szczegółową aranżacja wnętrz poszczególnych pomieszczeń obiektu                    z wyszczególnieniem kolorystyki oraz wyposażenia. Na wyposażenie poszczególnych wnętrz zostanie wykonane zestawienie sprzętu oraz umeblowania wraz z ich wyceną, szkicami i wymiarami.

2) Opracowana zostanie instrukcja bezpieczeństwa pożarowego i plan ewakuacji w czasie imprez masowych oraz zestawienie podręcznego sprzętu gaśniczego, oznakowanie dróg ewakuacyjnych, wyciąg z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.

 

Całość zamówienia została zaplanowana w okresie od 01.04.2012r. do 30.11.2012r.

 

Proszę o wliczenie w cenę usługi wszystkich kosztów dodatkowych, w tym także zabezpieczenie kosztów przejazdu i innych kosztów niezbędnych do zrealizowania zamówienia.

 

Przy wyborze Wykonawcy zdecyduje jedno kryterium tzn. cena usługi. Wśród nadesłanych zgłoszeń zostanie wybranych 3 Wykonawców oferujących najniższą kwotę. Zostaną oni zaproszeni do składania ofert mających na celu wybór Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa na realizację usługi.

 

Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 20.02.2012r. pod adresem hdk.hrubieszow@op.pl.

 

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art.66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

W razie pytań proszę o kontakt z Dyrektorem Placówki Panią Emilią Feliksiak Tel 84 696 26 15