LubieHrubie.pl » Wiadomości

A A A

Hrubieszów: Domagają się obsługi na miejscu

Dodał: mac

Data dodania: 2017-04-20

4122 mieszkańców powiatu hrubieszowskiego poparło petycję w sprawie przywrócenia Biura Obsługi Klienta PGE Obrót w Hrubieszowie. Zlikwidowano je 3,5 roku temu.

Reklama

Podziel się:
« wstecz

SKOMENTUJ:

Aby komentować zaloguj się, jeśli nie masz konta zarejestruj się.


KOMENTARZE: 4

Przejeżdżając we wtorek przez Wolicę zauważyłem zdjęte przyłącze energetyczne do jednej z posesji przy głównym trakcie nie ukrywam że zamieszkują tam dwaj znajomi jegomoście prąd został odcięty jegomoście nie płacili nie ma tematu ,moje pytanie do PGE dlaczego z racji niezapłaconych rachunków dostawca nie zdjął tylko licznika ,w jakim celu zostało zdjęte przyłącze energetyczne czemu ta operacja miała służyć ,ktoś z góry wydał taką decyzję tylko pytam po co? chyba tylko po to aby ci jegomoście popadli w większe tarapaty finansowe chyba że PGE sam na własny koszt wykona przyłącze w co wątpię za montaż licznika trzeba słono zapłacić, nazwałbym takie działania decyzeli z PGE barbarzyństwem brakiem wyrozumiałości bezdusznością proszę sobie wyobrazić dziś życie bez energii elektrycznej a życie różne figle płata.

2017-04-20 15:09:36 | autor: G.K

żeby utrzymac tak rozdety system ale w centralach i wynagrodzenia na tak wysokim poziomie, nie wystarcza juz tylko podnoszenie ceny, trzeba ciąć koszta właśnie po przez likwidacje udogodnien dla klienta, w nauce jest pojęcie kiedy administracja obsługuja sama siebie i na petentów juz nie ma czasu

2017-04-20 14:31:25 | autor: skandy

jestesmy bez szans w zetknięciu z molochem, doświadczyłem tego przy probie wyjasnienia wzrostu zużycia energii w wyniku zastosowania energooszczędnych odbiorników, przeprowadzone testy licznikow elektronicznych powszechnie dzisiaj stosowanych wykazał że one moga zawyzać zużycie energii nawet o 600%-warto poczytac-www.antyradio.pl/Technologia/Duperele/Cyfrowe-liczniki-zawyzaja-kikukrotnie-zuzycie-energii-13728?utm_source=Adkontekst&utm_medium=cpc&utm_campaign=Antyradio&ut

2017-04-20 11:42:24 | autor: memo

Banda decydentów, jak naliczyć odsetki od rachunku to natychmiast wiedzą, jak przestawić licznik wiedzą, jak naciągać na zmianie taryfy i czasu wiedzą, jak naliczyć kosmiczny rachunek za prąd przy zmianie licznika też wiedzą. Najlepiej wszystko zlikwidować, zamknąć w jeden system, najlepiej przez Internet, a jak klient ma problem to niech zapier* do Zamościa, z nadzieją, że mu poprawią ich własny błąd. Brawo dla ludzi, którzy podjęli trud przywrócenia tego punktu.

2017-04-20 11:30:31 | autor: Fernando torez