Od 2 listopada w urzędzie Gminy Mircze została wstrzymana do odwołania bezpośrednia obsługa interesantów.
W sprawach w zakresie ewidencji ludności i sporządzania aktów zgonów pracownicy ewidencji ludności i Urzędu Stanu Cywilnego Gminy Mircze będą przyjmować interesantów w następujący sposób:
– kontakt telefoniczny z pracownikami ewidencji ludności i Urzędu Stanu Cywilnego Gminy Mircze w celu ustalenia czynności przyjęcia dokumentów od interesanta;
– sporządzenie dokumentu na stanowisku pracy bez udziału interesanta;
– wydanie dokumentu na parterze budynku przy wejściu do budynku Urzędu Gminy Mircze.
Załatwianie spraw w Urzędzie Gminy Mircze będzie realizowane także:
– poprzez wrzucenie dokumentów w zamkniętej kopercie do urny umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy Mircze;
– za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
– za pomocą poczty elektronicznej na e-mail: gmina@mircze.pl i telefonicznie – w przypadkach kiedy nie jest wymagany podpis;
– za pomocą operatora pocztowego.
Płatności związane z załatwianymi sprawami w Urzędzie Gminy Mircze należy realizować za pomocą przelewów bankowych.
Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy Mircze jest możliwy za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej.
Przy realizacji zadań związanych z przyjmowaniem i obsługą interesantów w celu zapewnienia bezpieczeństwa stosuje się wytyczne sanitarne w szczególności: dezynfekcję rąk, zakrywanie ust i nosa.
Wnioski i dokumenty są do pobrania na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mircze.
Dane kontaktowe urzędu:
e-mail: gmina@mircze.pl
Wójt Gminy 662292427 lub 509556580
tel. +48 84 6519015, +48 84 6519004
fax:+48 84 6519015
Całodobowy telefon zarządzania kryzysowego: 501 302 282
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 846510439
Gminny Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół 84 651 90 94
info i fot. UG Mircze