22 grudnia 2024

Akcja do Hymnu! zjednoczyła polaków i pokazała ich wiarę w piłkarską reprezentację

Ponad 72 tys. nagrań, 50 miast, 12 tys. km trasy w niespełna 60 dni – tak zakończyła się akcja DO HYMNU! 21 maja specjalny autobus – mobilne studio nagraniowe gościł w Hrubieszowie.

Reklamy

Od godz. 12.00 do 18.00 na placu przed HDK wszyscy chętni hrubieszowianie mogli, śpiewając hymn narodowy, nagrać swój głos dla naszych piłkarzy.

 

Więcej…

Reklamy

Hrubieszowianie śpiewali hymn!

 

W piątek, 1 czerwca przedstawicielki Warki – Oficjalnego Sponsora Polskiej Reprezentacji Małgorzata Lubelska i Izabela Głodek oraz Adam Sztaba przekazali na ręce trenera Franciszka Smudy i kapitana drużyny Jakuba Błaszczykowskiego platynową płytę z wyjątkowym nagraniem Mazurka Dąbrowskiego. Współtworząc największe wykonanie hymnu narodowego Polacy pokazali, jak mocno wierzą w Naszą drużynę i zagrzewają piłkarzy do walki na boisku.

Reklamy

Prawie dwa miesiące temu w trasę wyruszył autobus akcji DO HYMNU!, pełniący rolę mobilnego studia nagraniowego. Po raz pierwszy w Polsce za pośrednictwem Internetu oraz uczestnictwa w imprezach organizowanych przez Warkę fani mogli dopingować Naszych piłkarzy. Zakończenie akcji jest doskonałym momentem na podsumowanie działań prowadzonych przez Warkę i jej wkładu w promocję polskiej piłki nożnej. Izabela Głodek, Marketing Manager marki Warka, zaznacza, że „akcja DO HYMNU! to pozytywna inicjatywa, która z założenia miała wzbudzać dobre emocje, przekazywać energię oraz zjednoczyć wszystkich Polaków przed wielkim, sportowym świętem.” Akcję wsparło również wiele osób publicznych m.in. Krystyna Janda, Włodzimierz Lubański i Michał Żewłakow, którzy za pośrednictwem spotów telewizyjnych przekonywali o jednoczącej sile Hymnu.

Warka podjęła się wyjątkowego zadania, jakim było zaproszenie wszystkich Polaków do stworzenia największego wykonania Hymnu Polski dla Biało-Czerwonych. Do ponad 5,5 mln gospodarstw domowych w całym kraju Warka wysłała list ze słowami Mazurka Dąbrowskiego i zaproszeniem do udziału w akcji. Wspólnie z portalem migam.pl i Towarzystwem Osób Niesłyszących przygotowana została także wersja migowa spotu telewizyjnego zachęcającego do udziału w akcji.

Mieszkańcy kilkudziesięciu miast, ujęci wielkimi, sportowymi emocjami, czynnie przyłączyli się do akcji. Husarskie skrzydła, symbol Warki – Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski – stały się także symbolem jedności, która uczyniła akcję DO HYMNU! wyjątkową i zjednała jej tysiące zwolenników. – Dziś śmiało możemy powiedzieć, że akcja zakończyła się wielkim sukcesem, a potwierdzeniem tych słów są tysiące ludzi, którzy włączyli się w akcję i wspólnie stworzyli hymn dla Naszych piłkarzy– zaznacza Izabela Głodek.

W sumie zarejestrowaliśmy, ponad 72 tys. głosów. Rekordowa liczba osób zaśpiewała w Zakopanem – ponad 2 tys.! We wszystkich miastach, które odwiedził warecki autobus, rejestrowaliśmy po kilkaset głosów. Nie tylko kibice wspierali swoją drużynę! W Częstochowie wśród niemal 800 śpiewających, prawdziwie płomienny zapał do kibicowania pokazali członkowie Ochotniczej Straży Pożarnej z Gnaszyna. W Katowicach DO HYMNU! stanęli uczestnicy Silesia Marathonu, łącząc się w sportowym duchu, tego samego życzyli naszym piłkarzom. W Wałbrzychu zarejestrowaliśmy chyba najbardziej wyjątkowe w całej akcji „odśpiewanie” Mazurka Dąbrowskiego – kilkadziesiąt osób niedosłyszących wykonało hymn w języku migowym!

W 11 wareckich piwiarniach Dariusz Szpakowski i Michał Olszański prowadzili spotkania z byłymi kadrowiczami, m.in. Dariuszem Dziekanowskim i Andrzejem Juskowiakiem. W sumie nagraliśmy tu niemal 1,5 tys. osób – wiernych kibiców polskiej Reprezentacji.

Dzięki specjalnej aplikacji, dostępnej na stronie www.dohymnu.pl, dosłownie wszyscy mogli stać się częścią wielkiej społeczności, która wspólnie z Warką wspiera Naszych piłkarzy.

– Większa rozpoznawalność i świadomość marki to bezsprzeczne efekty zwiększonej aktywności Warki na polu sponsoringu sportowego. Warka towarzyszy swoim konsumentom w zainteresowaniu najpopularniejszą dyscypliną sportu w Polsce najpierw jako sponsor poznańskiego „Kolejorza” i innych drużyn klubowych, następnie sponsor Ekstraklasy a dziś Reprezentacji Narodowej. Dlatego idąc dalej postanowiliśmy wesprzeć akcję DO HYMNU! zagrzewającą Biało-Czerwonych do walki o zwycięstwo – podkreśla Izabela Głodek.

W piątek, 1 czerwca największe w historii nagranie Mazurka Dąbrowskiego przekazane zostało naszym kadrowiczom. Wszyscy piłkarze usłyszeli hymn, który ma im dodać energii i poprowadzić do zwycięstwa. Teraz pozostaje tylko trzymać kciuki by, jak napisał w księdze pamiątkowej jeden z uczestników akcji DO HYMNU! „(…)Reprezentacja sprawiła się tak jak Wasze przedsięwzięcie”.

Za organizację akcji DO HYMNU! odpowiadała agencja LIVE, kreacja spotów – agencja Just, Internet – Pride and Glory, media Macroscope OMD, Public Relations – MM Communications, BTL – Men At Work.

Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Klasyczny lager, który zawdzięcza swój aromat starannie pielęgnowanemu polskiemu chmielowi. Jest to jedyne piwo o prawdziwej piwnej nazwie – „warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana z jednego warzenia. Jest to również jedyna w Polsce marka piwa, która posiada sieć własnych pubów „Piwiarnie Warki”. Jest ich ponad 90 na terenie całego kraju. Warka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od sierpnia 2010 r.

 

Info i foto: Agencja Live